Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

to tvillinger som liker meg :S


Gjest Guest_ehm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_ehm_*

ja jeg er en gutt som er 20år gammel... jeg har aldri hatt ett forhold som man kan kalle det. Kun hatt ett som varte i 1mnd, men det var langdistanse...

 

men nå i helga møtte jeg to tvillinger... disse er prikk like i utsende etc. Men oppfører seg forsjelig og kler seg litt forsjellig. Men begge liker vist meg... og det uten å fortelle den andre om det....

Hva bør jeg gjøre?.. det her føles egentlig jævli rart :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du muligheten til å gjøre et scoop, Men pass på at de ikke mistenker noe når du lurer de med bind for øynene opp i senga di samtidig.:)

 

Neida, gjør hva du føler for, men å holde på med begge samtidig eller lure bak ryggen på den ene er ikke noe man tjener på i lengden.

Lenke til kommentar

De vil da ikke like bedre å bli lurt begge to? Hvor gamle er de?

 

Det modne vil være at du velger en og lar dem løse ting seg i mellom. Om de ikke er direkte barnslige vil nok hun du ikke velger tåle at det ikke var hennes tur.

 

[spøk]Så kan heller denne trekanten skje i ettertid ;)[/spøk]

Lenke til kommentar

Det er jo såklart underforstått at hvis tvillinger er intr. i den samme fyren, og finner ut av det så vil de ha sex med han samtidig. Eller...? Du har kommet i en kinkig situasjon unge mann, det kan godt være de finner ut at de liker deg og dropper deg begge to til forhold for vennskapet seg selv imellom. (Noe jeg tror kommer til å skje)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...