Gå til innhold

Dommedag 29. januar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokken 8:32 norsk tid var altså TU24 på det nærmeste, nå er den altså allerede på vei bort igjen. Her i Trøndelag er det et normalt mildvær for årstiden, overskyet, omtrent helt vindstille og stedets katter tripper rundt som normalt (det gikk en katt forbi akkurat i det jeg skrev dette). Lyset blinker ikke, internett fungerer, og dette ser ut til å bli en dag som alle andre. Overrasket? Ikke jeg.

Lenke til kommentar

Feil. Er visst ikke før 09:32 SeaLion. Hvertfall etter det jeg har fått med meg. For det jeg husket som 07:32 viste seg å være 08:32/:33 UT.

 

Om du da ikke bruker en annen kilde.

Scientists are monitoring the orbit of asteroid 2007 TU24. The asteroid, believed to be between 150 meters (500 feet) and 610 meters (2,000 feet) in size, is expected to fly past Earth on Jan. 29, with its closest distance being about 537,500 kilometers (334,000 miles) at 12:33 a.m. Pacific time (3:33 a.m. Eastern time). It should be observable that night by amateur astronomers with modest-sized telescopes.
Endret av TSP
Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Håper bare at de som forsker på oss mennesker om 1000 år finner en backup av diskusjon.no så vi kan bli berømte :p

 

Jeg tror heller ikke at det kommer til å skje noe, egentlig. Jeg er bare veldig lett å skremme, blir fort redd selv om jeg ikke kan gjøre noe med det fra eller til. Hater tu24.org og andre dommedagssider like mye som dere, men om de først er oppdaget klarer jeg knapt holde meg unna... :hm:

Lenke til kommentar

Dagen er ikke over enda. Akkurat begynt. Kanskje russland "tilfeldigvis" trykker feil på NUKE-knappen as we speak.

 

De må ha følt seg passe stusselige de som spådde dommedag på nyttårsaften 99/00, da. Folk som gravde seg inn i bunkere i fjellene med månedsvis av rasjoner og planer om å starte et nytt samfunn etterpå der de skulle være ledere av folket og alt mulig. Også stikker dem hodet ut 1. januar så har det ikke skjedd en DRITT.

 

"Faen også..tilbake til mitt ensomme,ubetydelige liv på gutterommet hos mamma likevel."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Dagen er ikke over enda. Akkurat begynt. Kanskje russland "tilfeldigvis" trykker feil på NUKE-knappen as we speak.

 

De må ha følt seg passe stusselige de som spådde dommedag på nyttårsaften 99/00, da. Folk som gravde seg inn i bunkere i fjellene med månedsvis av rasjoner og planer om å starte et nytt samfunn etterpå der de skulle være ledere av folket og alt mulig. Også stikker dem hodet ut 1. januar så har det ikke skjedd en DRITT.

 

"Faen også..tilbake til mitt ensomme liv likevel."

Haha, var det seriøst folk som gjorde slikt?

 

De må ha følt seg bra dum idet de gikk ut fra sine bunkere

Lenke til kommentar

Jepp, det var det. De var så fast bestemte på at hele verden ville gå i kaos når alle PC'ene ikke klarte 99 til 2000-overgangen at de overbeviste seg selv og hverandre. Selv om alle de store hardware-leverandørene begynte å patche datamaskiner over hele verden i updates flere år i forveien for å forhindre akkurat det.

 

Hovedgreia var nemlig at vanlige PC'r bare oppgir årstall med 2 tall. Altså. 91, 92, 93,94 osv. Men så ville de komme til 00, og da ville alt gå til helvete med børser og fly og økonomi og alt på en gang. Intel&Co var way ahead of them.

Lenke til kommentar
Dagen er ikke over enda. Akkurat begynt. Kanskje russland "tilfeldigvis" trykker feil på NUKE-knappen as we speak.

 

De må ha følt seg passe stusselige de som spådde dommedag på nyttårsaften 99/00, da. Folk som gravde seg inn i bunkere i fjellene med månedsvis av rasjoner og planer om å starte et nytt samfunn etterpå der de skulle være ledere av folket og alt mulig. Også stikker dem hodet ut 1. januar så har det ikke skjedd en DRITT.

 

"Faen også..tilbake til mitt ensomme liv likevel."

Haha, var det seriøst folk som gjorde slikt?

 

De må ha følt seg bra dum idet de gikk ut fra sine bunkere

 

Men seriøst. Det måtte vært meget interessant å kunne være med på å starte et nytt samfunn :)

Håper menneskeheten kneler snart, så jeg kan prøve det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...