Gå til innhold

Quart 08 - 15 band klare! 2. -5. juli 08


valbis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil.

Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil.

Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang.

 

Jo da, det skal vel sies at The Who, og kanskje Motorpsycho som spilte samme dag, var det eneste interessante på festivalen.

Lenke til kommentar
Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil.

Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang.

 

Jo da, det skal vel sies at The Who, og kanskje Motorpsycho som spilte samme dag, var det eneste interessante på festivalen.

Er stygt redd Roskilde lider samme skjebne. Mangel på en skikkelig profil. Siste tre årene har bare vært "mange band". De stiller nok litt sterkere pga lite konkurranse i Danmark, utenlandstur for andre og øl/aldersgrense-politikk.

 

Dessuten, var Quart bare en stor reklameplass.

Lenke til kommentar
Tja, ikke si det. Er glad de ikke avlyste i fjor. The Who er en av de aller beste konsertene jeg har vært på, uten tvil.

Vel, de har blødd ganske kraftig siste årene. Bare blitt mer og mer amputert og mindre attraktivt. De må nok gå i tenkeboksen til neste gang.

 

Jo da, det skal vel sies at The Who, og kanskje Motorpsycho som spilte samme dag, var det eneste interessante på festivalen.

Er stygt redd Roskilde lider samme skjebne. Mangel på en skikkelig profil. Siste tre årene har bare vært "mange band". De stiller nok litt sterkere pga lite konkurranse i Danmark, utenlandstur for andre og øl/aldersgrense-politikk.

 

Dessuten, var Quart bare en stor reklameplass.

 

Roskilde har alltid gått med flere millioner i overskudd, de går nok aldri konkurs :)

 

Quarten hadde ett knallår i 2006, men på en eller annen måte klarer de å rote bort pengene sine, markedsføringen deres er jo også elendig sammelignet med Hovefestivalen.

 

Men jeg håper virkelig at Quart vil gjennoppstå en gang i tiden. Det ville vært tragisk om den aldri kom tilbake. Kristiansand på sommeren er ikke den samme uten Quarten :(

Lenke til kommentar

De sleit med millionunderskudd i 2001. Også "såvidt" i løpet av regn-festivaler pga mye av profitten går på ølsalg... Men flisespikkeri. Det jeg sier er at de mister sin profil.

 

Tipper Quart prøver seg 09.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Tipper Quart prøver seg 09.

Fra Dagbladet 7.juni: "Det blir aldri mer Quart, sier Daniel Nordgård, festivalsjef for Quartfestivalen". Stiftelsen er konkurs, det er ikke grunnlag for videre drift.

 

 

Hvis vi skal ha mer Quart må vel noen med penger evt. kjøpe rettighetene til navnet og lage sitt eget opplegg...

Endret av JLa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...