shadowfall Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei jeg skal kjøpe meg en pc til gaming og lurer på om disse delene passer sammen ! handlevogn: https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=64136 Trenger jeg så kraftig strømforskyning? Alle svar vil bli satt pris på Endret 26. januar 2008 av shadowfall
gigax Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ja, det går greit det. Du skal bruke DDR2 RAM. 6400 er å anbefale.
LockBreaker Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) gigax: DDR2 er ikke det samme som DDR3. Med andre ord passer ikke DDR2 PC-6400 RAM til et hovedkort som støtter DDR3. P5E3 støtter DDR3. Trådstarter: Du må ha DDR3 minne på det skjermkortet der. Men vil ikke anbefale deg det, da det er veldig dyrt. Gå heller for P5E Deluxe. Det støtter DDR2. Og så tar du noe Dominator RAM eller noe på 800mhz. Så oppsettet blir nok noe mer som dette. Q6600 ASUS P5E Crucial Ballistix (RAM) DDR2-800mhz Endret 19. januar 2008 av LockBreaker
shadowfall Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 (endret) ty det var til stor hjelp men jeg er litt usikker på det skjermkortet og strømforskyningen. Endret 20. januar 2008 av shadowfall
LockBreaker Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 For det første, lag deg en handlevogn. Du gjør det mye mer lettvint for andre å se på hva du har, og ikke minst blir det lettere for deg selv å holde orden på priser og sånt. Skjermkortet er greit. 8800GT gir mest ytelse for pengene nå til dags, og det yter ikke langt unna 8800 GTX, faktisk har det bedre ytelse i Crysis på lave oppløsninger. Når det gjelder strømforsyningen, så trenger du ikke så stor. En 600 w holder, men vil ikke gå for noe mindre enn det. Men legger du litt penger i PSU (strømforsyning) nå, så slipper du å oppgradere den siden. Så den du har valgt er ikke dum mtp det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå