Gå til innhold

Bråker din Ps3 mye?


Schjellin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stusser litt over at jeg min PS3 kun bråker så langt bare ved to tilfeller, når jeg ser en DVD/BR eller når jeg spiller spillet Enchanted Arms(Begynner å bråke etter ca 1time). Mens de andre spillene mine er stillegående(PES08, Folklore, R&C). Noen andre som har hatt lignende opplevelser?

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Ja, jeg vet at dette er en fire år gammel tråd men ja likevel:

 

Kjøpte en ps3 for ca 1 mnd siden og fra første stund har det kommet "hakkelyder" når jeg spiller, dette gjelder alle spill jeg har. De kommer med et par sekunders mellomrom. Nå plager det ikke meg så mye men må likevel spørre om dette er normalt?

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet at dette er en fire år gammel tråd men ja likevel:

 

Kjøpte en ps3 for ca 1 mnd siden og fra første stund har det kommet "hakkelyder" når jeg spiller, dette gjelder alle spill jeg har. De kommer med et par sekunders mellomrom. Nå plager det ikke meg så mye men må likevel spørre om dette er normalt?

 

Ja det er normalt. Det er disken som leser data og da bråker den.

Lenke til kommentar

Min bråker utrolig mye. Den har mange forskjellige "nivåer" på hvor mye den bråker. Den verste, bråker den så mye så jeg kan høre den utenfra med vinduet lukket og jeg bor i 3. Etg. Og now som er enda verre enn det, er når lyden blir lavere, mens det kommer en intens pipelyd/susing. Har sluttet med playstation etter dette. Har ikke råd til hverken reparasjon eller ny.

 

Ps: det er den første :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

da er vifta skade enkter jeg ;) min var sånn i sommer, men jeg "ignorerte" det. men så kom en kompis inn, og det første han sier er "jævli og den ps3'en bråker a" da skjønte jeg at det bare var å levere den inn til rep!

anbefaler det til deg og. husk å sjekk om den blir varm også! DA LEVERER DU DEN TIL REP!

Lenke til kommentar

da er vifta skade enkter jeg ;) min var sånn i sommer, men jeg "ignorerte" det. men så kom en kompis inn, og det første han sier er "jævli og den ps3'en bråker a" da skjønte jeg at det bare var å levere den inn til rep!

anbefaler det til deg og. husk å sjekk om den blir varm også! DA LEVERER DU DEN TIL REP!

Den blir ganske varm også. Husker før når jeg hadde den i et skap og ikke fritt i rommet. Da skrudde ps3en seg av og den ble dritvarm og det lukta brent i flere tiner etterpå :p men moren min sa jeg skulle få ny en. Også pga ps3en begynner å nå sine eldre dager.

Endret av SturlaTheZombie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...