morgan_kane Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 hva trenger jeg for å trykke bilder på dvdplater? er litt kjedelig utsende på de brenne platen man kjøpe i butikken
kaarebeate Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Kanskje DENNE kan hjelpe?? Endret 21. januar 2008 av kaarebeate
Boralis Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Kjøp slike plater som dette, de kan du putte rett i skriveren og legge på det bilde/tekst du måtte ønske. http://www.psdata.no/ps.asp?it=110243&mlevel=030704
b.lind Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei, Jeg har prøvd begge overnevnte løsninger, og kan klart anbefale å printe rett på plata. Ved å printe på et ark som limes på plata kan du få ubalanse i plata hvis labelen ikke limes på 100% rett. Hos meg ga dette subbe-lyder fra dvd-spilleren, og noen ganger problemer med å lese plata. Ved bruk av slike labeler på cd-er som ble brukt i bilen, kunne også limet løsne. Det kan som kjent bli ganske varmt i en bil-spiller. Nå bruker jeg kun Verbatim-plater med printbar overflate sammen med en Canon iP5000 blekkskriver. Det blir helt strøkent.
morgan_kane Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 er det det samme hvilken skriver jeg bruker? kan plata knekke når den går igjennom skriveren? hvis det ikke er en skriver der arket går rett igjennom uten å bøyes?
Boralis Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 er det det samme hvilken skriver jeg bruker? kan plata knekke når den går igjennom skriveren? hvis det ikke er en skriver der arket går rett igjennom uten å bøyes? Du må ha en skriver som er tilpasset dette,plata kan ikke stikkes ned der arket går ned Skrivere som kan benytte disse platene har med en egen ramme som cden settes i og så føres denne inn i et eget spor i skriveren, feks Canon Inkjet Printer iP4500 Mediatype: Konvolutter, vanlig papir, påstrykningsbilder, fotopapir, fotoklistremerker, glanset fotopapir, kort, matt fotopapir, høyt oppløsningspapir, halvblankt papir, DVD-plater,[bold] CD-plater[/bold] http://www.psdata.no/ps.asp?it=134839&pdm=mainspec
morgan_kane Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 tenkte meg det ja... får se hva pengene strekker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå