Lt Stonez Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Det må huskes på at tar man å kjøper billetter hos Qatar Air til Thailand så får man også oppleve å fly med superflyet airbus A-380 tur/retur doha-Bangkok. Oppgraderer man til bisniss klasse tror jeg man får en opplevelse for livet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Om man vil oppleve Business Class på Qatars 380 hele veien til Bangkok så er det nå man må slå til. http://www.qatarairways.com/no/no/offers/bangkok_A380_promotion.page Bangkok 11114,- i Business Salgsperiode: til søndag Reiseperiode: til 15. juni Har kun flydd økonomi med deres 380 og syntes ikke det var mye å skryte av, de har presset inn like mange seter som Norwegian. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg har flydd business med deres 787 og 777 - kan trygt anbefales. Hadde det ikke vært for litt sparebluss akkurat nå hadde jeg slengt meg på det tilbudet - fantastisk trivelig reisemåte Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Mener å huske 787-oppsettet er omtrent kliss likt som 380. Enig i at det er lite å utsette på dette; er en del flyselskaper som har omtrent tilsvarende seter i business, men vet ikke om noen som er så voldsomt mye bedre. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 hmmm...mente selvsagt 787 og ikke 380 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 I forbindelse med flere flyvninger fra København, og som tidligere nevnt innsettelse av A380, har Qatar mye fine tilbud om dagen. Til tross for at jeg liker å fly *Aliance, grunnet status, kjøpte jeg i går economy med Qatar, København - Bangkok til påske. 2 personer, t/r 6247 danske kroner. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Og man kan spare et par kroner til... Nå som 2014 nærmer seg slutten ønsker vi å benytte anledningen til å takke deg for din lojalitet i året som har gått.Vi ser frem til et fantastisk 2015 og vil gjerne tilby deg 265 NOK rabatt i Economy Class og 880 NOK i Business Class på din neste bestilling*. For å benytte deg av tilbudet er alt du trenger å gjøre å taste inn promo koden "THANKYOU" når du gjør din neste onlinebestilling på qatarairways.com. Tilbudet gjelder mellom 16. og 31.desember 2014 til alle destinasjoner i Business og Economy Class. Endret 16. desember 2014 av robertaas Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Og man kan spare et par kroner til... Nå som 2014 nærmer seg slutten ønsker vi å benytte anledningen til å takke deg for din lojalitet i året som har gått.Vi ser frem til et fantastisk 2015 og vil gjerne tilby deg 265 NOK rabatt i Economy Class og 880 NOK i Business Class på din neste bestilling*. For å benytte deg av tilbudet er alt du trenger å gjøre å taste inn promo koden "THANKYOU" når du gjør din neste onlinebestilling på qatarairways.com. Tilbudet gjelder mellom 16. og 31.desember 2014 til alle destinasjoner i Business og Economy Class. Ah, så er det mulig det er det som lå til grunn for at en av bookingagentene hadde en pris på omkring 300 mindre enn de andre... at de har klart å snike det inn i sitt system Prisen lå nemlig omkring 300 under qatars egen pris. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2014 Ah, så er det mulig det er det som lå til grunn for at en av bookingagentene hadde en pris på omkring 300 mindre enn de andre... at de har klart å snike det inn i sitt system Prisen lå nemlig omkring 300 under qatars egen pris. Det er ganske vanlig at bookingagentene ligger under flyselskapene i pris, slik at de kommer først i metasøk. De tar det igjen med høye gebyrer de helst ikke informerer om før i alle siste trinn for betalingen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 Det er klart de tar et gebyr for å betale med kreditkort, men det var jo langt på nær så mye som prisforskjellen på to billetter. Anyway, et kjempetilbud, og under alle omstendigheter det billigste jeg har sluppet unna med for å komme meg til bangkok. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Hva er en god pris til Lima fra Oslo, og når på året kan man forvente billige billetter dit? + hvor lang tid/hvor mange omstigninger er normalt å bruke? Endret 24. desember 2014 av iniestagram Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2014 Hva er en god pris til Lima fra Oslo, og når på året kan man forvente billige billetter dit? + hvor lang tid/hvor mange omstigninger er normalt å bruke? Jeg prøvde lenge å finne billige billetter til Peru, men ga tilslutt opp og tjente på å splitte opp billetten. Tok OSL-MIA og så en annen billett videre. Man har ofte hatt OSL-MIA til rundt 3k det siste året. Problemet med å ikke ha gjennomgående billett er at man har en risiko og bør legge inn en buffer i tid. 2 omstigninger bør du regne med. 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Er ikke så mange muligheter 1-stop. Amsterdam, Paris, Newark og Madrid(Iberia og Air Europe, usikker på om man får gjennomgående billett uten ekstra stopp fra Norge) KLM hadde salg i våres med priser fra 8150 kroner men aldri sett siden. Subscribe på nyhetsbrev fra KLM, Air France og United så kanskje det dukker opp gode tilbud om du ikke er fryktelig tidspresset Lenke til kommentar
GolfRolf Skrevet 3. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2015 Ser Qatar har lenge hatt gode kampanjepriser i lengre tid. Har hørt de gir mulighet for stop over i Doha. Men hvordan gjør man det i praksis? På en tur Oslo-Langvekkistan finner man en god pris. Hvis man vil legge inn en stop over vil vel den gode prisen forsvinne? F.eks Oslo-Doha + Doha-Langtvekkistan vil blir dyrere å booke enn Oslo-Langtvekkistan direkte. Sammen med KLM via Amsterdam. Så spørsmålet er: Må man ringe inn bestilling eller gå via reisebyrå for å ordne slikt? Q2: ÏP-maskering Kan man få billigere flybilletter ved å late som om PCen/den som bestiller fra et annet land? http://www.businessclass.no/forum/threads/ip-proxy-billigare-hotell-rates-i-usa.12119/ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 http://www.qatarairways.com/no/no/offers/new-year-sale.page Phuket: 3995,- Manila: 4145,- Colombo: 4195,- Maldivene: 4695,- Melbourne: 6595,- Salgsperiode: til 16. januar Reiseperiode: til 10. desember Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg prøver å komme meg relativt billig til Malaga 28.mars i år (fra Bergen), men det var jammen meg vanskelig. Er det sånn at alle skal på syden tur i påsken og har bestilt biletter allerede? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg prøver å komme meg relativt billig til Malaga 28.mars i år (fra Bergen), men det var jammen meg vanskelig. Er det sånn at alle skal på syden tur i påsken og har bestilt biletter allerede? Denne tråden er for reiser utenom Europa. Lenke til kommentar
GolfRolf Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) http://www.norwegian.no/fly/lavpris/OsloGardermoen-NewYork?TripType=2&D_Day=01&R_Day=01&D_Month=201503&R_Month=201503&IncludeTransit=false&CurrencyCode=NOK&D_SelectedDay=01&dFare=999&MustContainPrice=999&tracker=TTContinue New York 1.974 Bangkok 3.352 Salg frem til 19. januar Endret 5. januar 2015 av GolfRolf Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 http://www.airfrance.no/NO/en/local/resainfovol/meilleuresoffres/promo_2015.htm Cayenne, Guadeloupe, Martinique 5550,- Salgsperiode: til 29. jan Reiseperiode: til 15. juni Lenke til kommentar
victrixx Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Vurderer sterkt å dra til Sørøst-Asia i sommer (antakeligvis i fellesferien). Noen som vet innen når man burde bestille for å ha en god sjanse for å få billige billetter? Kan gjerne fly inn et annet sted enn jeg flyr ut og er ikke så farlig hvor i regionen det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå