Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det pleier å komme gode priser til Rio med utreise i september/oktober?
Lufthansa er de neste som har hatt skikkelige gode tilbud til sør-amerika de siste årene. Rio er en relaitvt ny rute for dem og de har bare hatt ett skikkelig tilbud dit of det var i decmber da det var tilbud for reise januar-juni.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det pleier å komme gode priser til Rio med utreise i september/oktober?
Lufthansa er de neste som har hatt skikkelige gode tilbud til sør-amerika de siste årene. Rio er en relaitvt ny rute for dem og de har bare hatt ett skikkelig tilbud dit of det var i decmber da det var tilbud for reise januar-juni.

 

mm, det tilbudet husker jeg, skulle ønske jeg benyttet meg av det! Hadde riktignok booket USA, men uansett!

 

btw, robertaas, jobber du innen reisebransjen eller er du bare fantastisk flink til å benytte deg av tilbudene? Så litt på reisebildelinken din, imponerende mange reiser du har gjort foreløpig i år! Må være ganske herlig! :)

 

Edit: Du burde nesten skaffe det dette: http://www.coolstuff.no/Scratch-Map

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar
Noen som vet om det pleier å komme gode priser til Rio med utreise i september/oktober?
Lufthansa er de neste som har hatt skikkelige gode tilbud til sør-amerika de siste årene. Rio er en relaitvt ny rute for dem og de har bare hatt ett skikkelig tilbud dit of det var i decmber da det var tilbud for reise januar-juni.

Takk for svar! Husker det tilbudet. Ser at roundtrip i perioden jeg ønsker ligger på 9-10 000, som er litt mye for meg, men jeg får se når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
btw, robertaas, jobber du innen reisebransjen eller er du bare fantastisk flink til å benytte deg av tilbudene?
Neida, det er bare en hobby.

 

Edit: Du burde nesten skaffe det dette: http://www.coolstuff.no/Scratch-Map

Bruker reisekartet til Tripadvisor, men de har fjernet det fra sidene da de skuffende nok holder på å legge om til Bing og det bare er rot der nå. Punktene mine bommer nå skikkelig i forhold til kartet, håper de får fikset det.

 

post-18989-0-32729100-1339614158_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Siden det er en del folk med kunnskap om slikt her: Hvilken woodo-magi må man bruke for å få tilsendt Flying Blue-kort? Ganske sikker på at det sto i en eller annen mail at det skulle dumpe ned i posten etter ei stund. Litt lei av å drive å lese opp medlemsnummeret mitt ved innsjekk. :p

 

Får vel kanskje neppe noe kort før neste tirsdag (når jeg setter snuten mot Tel Aviv) uansett, men er jo kjekt å ha til framtidige reiser.

Lenke til kommentar

Siden det er en del folk med kunnskap om slikt her: Hvilken woodo-magi må man bruke for å få tilsendt Flying Blue-kort? Ganske sikker på at det sto i en eller annen mail at det skulle dumpe ned i posten etter ei stund. Litt lei av å drive å lese opp medlemsnummeret mitt ved innsjekk. :p

Du kan bestille ny eller printe ut en kopi på denne linken:

http://www.klm.com/travel/no_no/flying_blue/manage_my_account/lost_your_flying_blue_card/index.htm

 

Ellers er dette en tråd om gode flytilbud selv om det er litt tørke akkurat nå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Siden det er en del folk med kunnskap om slikt her: Hvilken woodo-magi må man bruke for å få tilsendt Flying Blue-kort? Ganske sikker på at det sto i en eller annen mail at det skulle dumpe ned i posten etter ei stund. Litt lei av å drive å lese opp medlemsnummeret mitt ved innsjekk. :p

 

Får vel kanskje neppe noe kort før neste tirsdag (når jeg setter snuten mot Tel Aviv) uansett, men er jo kjekt å ha til framtidige reiser.

 

Flying Blue tar noen måneder første gangen en bestiller kortet, husker de selv første ganger jeg bestilte det. Oppgradering av kortet tok ca 4 uker og få tilsendt, så det gikk litt kjappere. :-)

 

Ellers har Iberia avogtil gode tilbud på turer til sør-amerika, fra Madrid vel og merke så en må komme seg dit også. Noen ruter deler Iberia med LAN og jeg foretrekker og fly med LAN fremfor Iberia selv :-)

Lenke til kommentar

Det finnes nok ikke et fasitsvar på dette, men hva er "normalprisen" fra Oslo til Bangkok sånn omtrent'ish? Ikke nødvendigvis direkte altså. Jeg har lett på mange forskjellige søkemotorer, og det billigste jeg har funnet (utreise sent i novemer, hjemreise sent i desember) ligger på ca. 5000 per pers. Er dette en god pris? Jeg har ikke peiling, har ikke fløyet den veien før.

Lenke til kommentar

Jeg er selvfølgelig ute etter best mulig pris ;) Jeg bare lurte på hva som var normalpris, for å vite hva som faktisk er et godt tilbud. Men takk for svarene! Det blir nok Asia-tur i desember da :D

 

De jeg har funnet som ligger på ca. 5000 er med Turkish, er dette et ok selskap ditover? Ser vi kan fly Qatar for 6000, frister jo litt må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...