Azton Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 En venn av meg skal lage en ny mail-konto på hotmail, men dette funker ikke fordi det står at browseren hans ikke accepter cookies. Jeg har tatt vekk alt som skal sperre cookies i IE, til og med prøvd med opera ! OS = Win ME - Azton
*Tronaldo* Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Hei. * Oppdater Windows via Windows update - eventuelt kan du søke på Windows sitt technet-forum etter en (eller flere!) patch(er) for IE. Kan jo også oppdatere selve systemet i samme slengen. eller * Søk på google.com etter en løsning. eller * Overbevis kompisen din at det er mye hippere å sende papir-brev med posten. Fredags-hilsen, Tronaldo
Admin'c Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Sjekk om antivirusen eller brannmuren ol har virusblokkering på :wink:
Azton Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Skrevet 14. februar 2003 Oppdatert IE, prøvd opera, har ingen firewall, eller antivirus, og klarte ikke å overbevise vennen min at vanlig brevsending var bedre Får vel prøve og google meg til svaret da ..
Ueland Skrevet 14. februar 2003 Skrevet 14. februar 2003 Tools > Internet Options > Privacy (evnt advaced)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå