Gå til innhold

Hvorfor kjøpte du ny mobil?

Simen1

137 stemmer

1. 1. Hva var den VIKTIGSTE grunnen til at du kjøpte deg ny mobil sist gang?

• Fordi jeg ville ha bedre mobilkamera
      18
    • Fordi jeg ville ha en med bedre mp3-avspilling
      9
    • Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper
      30
    • Fordi den forrige ikke fungerte som den skulle lengre
      50
    • Fordi jeg ville ha en som var stiligere/penere
      23
    • Ingen spesiell grunn
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nok si kamera ja. Hadde en K700i fra før, og kan ikke si at kameraet var noe spesielt bra. Alltid greit å ha et godt og brukbart kamera i lomma til alle tider :) Pluss at jeg kan bruke den som MP3-spiller. 3 in one, tar kaka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke så rart, når den ikke har kamera :p

Kanskje det var derfor det ikke funka :p

Jeg må ha surra litt med noe andre greier.

For å spørre på en annen måte: Hva stemte du Lightning-?

"Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper"

Som kamera og mp3.

Skrevet
For å spørre på en annen måte: Hva stemte du Lightning-?

"Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper" Som kamera og mp3.

Det var egne alternativer for kamera og mp3.

Andre egenskaper var ment for de som vurderte andre egenskaper enn kamera og mp3 som de viktigste for sitt siste mobilkjøp. F.eks at den gamle telefonen ikke hadde mulighet for epost men at den nye hadde det. Eller at den gamle hadde så dårlig batteritid at det ble den viktigste årsaken til å bytte.

Skrevet

Svarte "Fordi den forrige ikke fungerte som den skulle lengre", selv om det er en halvsannhet.

z710ien min funker helt fint med unntak av at den slår seg av uten varsel noen ganger (Når det skjer skjer det gjerne 3-4 ganger i løpet av dagen, og så kan det gå uker til neste gang) men var vel egentlig for at jeg var lei den.

Så da kjøpte jeg en Neonode N2 som nå har blitt sendt tilbake til lefdal (takk angrerett) siden bare ca halvparten av meldingene folk sendte til meg kom fram :p

Skrevet

jeg gikk fra N95 til Iphone 8 gig akkurat. N95 var slarkete og full av bugs, noe ikke iphone er, etter min mening. Jeg kjøpte egentlig na fordi jeg blek lei N95, og ville ha touchscreen ;p

Skrevet

SE K800i --> HTC Tytn.

Fordi K800 var uttrykka(kjedelig), da mener jeg ikke slitt ut.

Men trengte noe nytt å knote med(nye menyer o.s.v)

Og gjett om jeg fikk knotete menyer å rote i, er det en ting WM6 har så er mye menyer :grin:

LovinIt :woot:

Skrevet

Avhengig å ha no nytt hele tiden, sikkert derfor jeg har N95 8GB, N82, E61i Motorola V8, Tytn2(men den skal jeg selge) Samsung g800, samsung g600 :)

Favoritt Nokia..

Skrevet (endret)

Stemte alternativ 4. Det gjaldt sist jeg kjøpte ny mobil (når Nokia 3310 tok kvelden), og det gjelder også nå. Må kjøpe meg en ny nå, ettersom min trofaste SE T630 fungerer mindre og mindre som den skal for hver dag som går. Men så har den da også vart i snart 4 år. :)

Her kjøpes det ikke ny mobil så lenge den gamle fungerer nei. :p Det har jeg verken råd eller ork til.

Endret av Nevnarion
Skrevet

k750i --> N73

Hadde lyst på ny, bedre kamera, bedre mp3-spiller, ville ha flere egenskaper og joysticken på den gamle sluttet å virke. Dvs, alt på lista. :p

Stemte #3, though.

Skrevet (endret)

Hva med "Jeg trengte en mobiltelefon"? Har ikke kjøpt så mye som et telefondeksel siden jeg kjøpte min første mobiltelefon, en T610, i 2003, jeg.

Endret av Skarstad
Skrevet

jeg byttet fra SE p990 til nokia n82 og er ganske fornøyd med byttet, så tok valg nr 3 fordi jeg ville ha en litt slankere og mer stabil telefon med innebygd gps, istedenfor blåtann gps som jeg hadde til den gamle, selv om også det har sine fordeler.

Skrevet

Min t630i lå i sekken under en mattetentamen, og på mystisk vis klarte den å ende opp med en knust skjerm underveis :O Skjønner ikke hvordan det går ann, og når den etter noen uker var så ille at ikke engang klokken var lesbar byttet jeg :p

Skrevet

Fordi jeg knuste min i trappen på metroen i Barcelona. Erstattet da en Samsung D600E med ødelagt skjerm med en HTC Touch.

Strålende fornøyd!

Skrevet

Det måtte bli "Fordi jeg ville ha noen andre egenskaper". Kanskje ikke så rart, siden min forrige mobil var en Nokia 3310 kjøpt sommeren 2001. :blush:

Den fungerer dog like bra i dag som da jeg kjøpte den.

Nå har jeg hatt min nye Nokia N82 i en uke, og kan ikke fatte hvordan jeg har klart meg uten alle funksjonene. Klarer ikke å holde fingrene borte fra den i mer enn maks 5 minutter. :D

Skrevet

Jeg byttet ut min P1i med en w910, kun på grunn av mp3-spilleren. Den var grei nok på P1i, men jeg fant ut at det eneste jeg trenge på en telefon var nettopp mp3-spiller så valget ble lett.

Skrevet

Kjøpte meg nettopp en Motorola Razr 2 V8.

Grunnen var at den har litt kult design, er tynn, og fungerer ypperlig som telefon nr 2 :)

• 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...