Gå til innhold

Live funker ikke


Penrin

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Det har seg slik at jeg igrunn fant det ut da jeg ikke fant noen games på verkern Halo eller Forza, så når jeg da gikk til dashboard, stod den bare å loada. Skjer ingenting her. Den er kobla til internett med guldig live mebmership.

 

Noe dere lurer på så bare si fra, vet ikke hvordan ejg formulerer dette helt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Det har seg slik at jeg igrunn fant det ut da jeg ikke fant noen games på verkern Halo eller Forza, så når jeg da gikk til dashboard, stod den bare å loada. Skjer ingenting her. Den er kobla til internett med guldig live mebmership.

 

Noe dere lurer på så bare si fra, vet ikke hvordan ejg formulerer dette helt...

 

Funka hos meg i hele dag.

Installerte Live gold hos en kompis for 30 min siden- og ikke noe problem.

Han sitter på Live så det suser!

Lenke til kommentar
tror ikkje det komemr til og sje, dessverre.

Nå har dem hatt god tid men ingenting er forandret.

Så det skal vell være slikt.

Tipper de øker serverkapasiteten om problemene holder seg slik de gjør. Det er fullt spillbart her da.

 

jeg får spilt en runde eller to jeg også! men det er skjeldent! spiller GH3 og PES08!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Live blir tregere og tregere utover kvelden, tror jeg. (fra 19 og utover) Sikkert på grunn av overbelastning.

 

Har noen hørt noe nytt om XBL? Når den skal fungere som normalt igjen?

Etter at MS ble saksøkt for denne saken, har de annsatte fått munnkurv, og dermed er det lite med info til oss gamere... Selv har alle problemer blit fikset hos meg, men jeg hadde heller aldri problmer med å spille over LIVE.

Lenke til kommentar
Live blir tregere og tregere utover kvelden, tror jeg. (fra 19 og utover) Sikkert på grunn av overbelastning.

 

Har noen hørt noe nytt om XBL? Når den skal fungere som normalt igjen?

Etter at MS ble saksøkt for denne saken, har de annsatte fått munnkurv, og dermed er det lite med info til oss gamere... Selv har alle problemer blit fikset hos meg, men jeg hadde heller aldri problmer med å spille over LIVE.

 

jeg synest det er rart at det funker utmerket hos noen, og ikke i det heletatt hos noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...