Venerable Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 På Horde siden på Neptulon serveren kommer det i ny og ne kvelder hvor spam av Dirge tar helt av i Trade chat. "I'm gonna dirge your mom". "How dirge of you". "Stop being such a dirge" Så fant jeg nettopp ut at dette fenomenet har hendt på mange servere. Er det noen som vet hvor det hele startet, og når? Si gjerne i fra om det skjer på din server, og på hvilken side. Selv syns jeg opplegget er små morsomt, men noen blir fly forbanna og skal rapportere folk. Hvorfor? Hva er så forferdelig galt med at noen har det kjekt med litt inside humor?
DisplayName123 Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Dette har tatt voldsomt av på Darksorrow, Alliance de siste dagene. Men her er det ikke bare kveldene, men døgnet rundt. Begynnner å bli rimelig lei nå.
Zeorsd Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 På Grim Batol er det [blinkstrike] som gjelder....holdt på i en mnd elns, men begynner å gi seg
Poseboen Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Var ett mareritt på Khadgar når jeg spilte der.
Schjellin Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) På Grim Batol er det [blinkstrike] som gjelder....holdt på i en mnd elns, men begynner å gi seg Vært dirge der også, kan ikke huske jeg har sett Blinkstrike spam? Edit: Horde eller Alliance btw ? Endret 13. januar 2008 av Schjellin
nagina Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Sylvanas + Dirge = sant. Heldigvis er jeg ikke der lenger ^^
Poseboen Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Så vidt ejg vet var det vel lobotomizer pre TBC, men så ble det dirge etter Tbc?
Zeorsd Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 På Grim Batol er det [blinkstrike] som gjelder....holdt på i en mnd elns, men begynner å gi seg Vært dirge der også, kan ikke huske jeg har sett Blinkstrike spam? Edit: Horde eller Alliance btw ? Horde
Holmgr3N Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 haha, så det er ikke bare på Nagrand dette skjer. Den siste uken har det vært Krol Blade spam. Jeg bryr meg ikke stort, men folk klikker jo helt.
Kombat-Kaare Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Det vi er vitne til er et jævla populærkult-fenomen blant nerder på internett. Saueflokkmentalitet, der noe så lite morsomt blir felles "akseptert og godtatt" humor blant diverse nerder på nettet. Morsomt? Neih. Kreativt? Aldeles ikke. Irriterende? Absolutt. Jeg har da sannelig også sagt en del stygge ting de nerdene som holdt på som verst med pikkhumoren sin, og fikk sannelig også et ban for det, men verdt var det.
Loeve Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Er vel de samme tilbakestående kidsa som tror /b/ er the new cool thing og poster lolcats enda.
Bagh Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 På Turalyon går det fortsatt i Thunderfury og da gjerne den tyske versjonen. Donnerzorn, Gesegnete Klinge des Windsuchers
MrSifter Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg så opp over det. På outland er det Quel'Serrar det går i.xD
Loeve Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Kanskje fordi noen faktisk har lyst til å se hva som kjøpes/selges, i stedet for unger som banker den gode gamle hesten til fillebiter?
Kombat-Kaare Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg så opp over det. På outland er det Quel'Serrar det går i.xD Fordi det er lav humor presentert av laverestående undermennesker, også kalt nerder, som tror de er morsomme.
Ajaco Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 På themaelstrom alli er det mer sånn at en linker [Dirge], så begynner spammen. Ikke andre som sier omg, look at this! [Dirge], men 10-15 som sier "OMG STFU KID" osv.
Leoron Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Eneste mann oppnår er at flere stenger trade chatten, slik at når man etter å ha spammet den i stykker, ikke får solgt/kjøpt der mer... Har selv stengt både trade og general. Det er jo faktisk de to minst nyttige canalene. Deilig å slippe spam og pubiserotiske meldinger.
Ajaco Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Eneste mann oppnår er at flere stenger trade chatten, slik at når man etter å ha spammet den i stykker, ikke får solgt/kjøpt der mer... Har selv stengt både trade og general. Det er jo faktisk de to minst nyttige canalene. Deilig å slippe spam og pubiserotiske meldinger. God idé! Faktisk ikke tengt på det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå