Gå til innhold

Dirge spam i trade.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Horde siden på Neptulon serveren kommer det i ny og ne kvelder hvor spam av Dirge tar helt av i Trade chat. "I'm gonna dirge your mom". "How dirge of you". "Stop being such a dirge"

Så fant jeg nettopp ut at dette fenomenet har hendt på mange servere. Er det noen som vet hvor det hele startet, og når? Si gjerne i fra om det skjer på din server, og på hvilken side.

Selv syns jeg opplegget er små morsomt, men noen blir fly forbanna og skal rapportere folk. Hvorfor? Hva er så forferdelig galt med at noen har det kjekt med litt inside humor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På Grim Batol er det [blinkstrike] som gjelder....holdt på i en mnd elns, men begynner å gi seg

Vært dirge der også, kan ikke huske jeg har sett Blinkstrike spam?

Edit: Horde eller Alliance btw ?

Endret av Schjellin
Skrevet
På Grim Batol er det [blinkstrike] som gjelder....holdt på i en mnd elns, men begynner å gi seg

Vært dirge der også, kan ikke huske jeg har sett Blinkstrike spam?

Edit: Horde eller Alliance btw ?

Horde

Skrevet

Det vi er vitne til er et jævla populærkult-fenomen blant nerder på internett.

Saueflokkmentalitet, der noe så lite morsomt blir felles "akseptert og godtatt" humor blant diverse nerder på nettet.

Morsomt? Neih.

Kreativt? Aldeles ikke.

Irriterende? Absolutt.

Jeg har da sannelig også sagt en del stygge ting de nerdene som holdt på som verst med pikkhumoren sin, og fikk sannelig også et ban for det, men verdt var det.

Skrevet

Kanskje fordi noen faktisk har lyst til å se hva som kjøpes/selges, i stedet for unger som banker den gode gamle hesten til fillebiter?

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg så opp over det. På outland er det Quel'Serrar det går i.xD

Fordi det er lav humor presentert av laverestående undermennesker, også kalt nerder, som tror de er morsomme.

Skrevet

På themaelstrom alli er det mer sånn at en linker [Dirge], så begynner spammen. Ikke andre som sier omg, look at this! [Dirge], men 10-15 som sier "OMG STFU KID" osv.

Skrevet

Eneste mann oppnår er at flere stenger trade chatten, slik at når man etter å ha spammet den i stykker, ikke får solgt/kjøpt der mer...

Har selv stengt både trade og general.

Det er jo faktisk de to minst nyttige canalene.

Deilig å slippe spam og pubiserotiske meldinger.

Skrevet
Eneste mann oppnår er at flere stenger trade chatten, slik at når man etter å ha spammet den i stykker, ikke får solgt/kjøpt der mer...

Har selv stengt både trade og general.

Det er jo faktisk de to minst nyttige canalene.

Deilig å slippe spam og pubiserotiske meldinger.

God idé! Faktisk ikke tengt på det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...