Gå til innhold

Noen på forumet som har havnet i slåsskamper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, eneste jeg kan huske var på barneskolen. "Kompisene" mine pussa en bitteliten hissigpropp på meg (Jeg gikk i 6. han i 4. eller noe). Jeg prøvde å holde pjokken unna, men han speeda helt (holdt to armer og et bein, allikevel prøver han å sparke med det andre), like før jeg slo tilbake, men det er ikke sånn jeg er. Skal mye til før jeg med vilje skader noen. (Går i 3. nå btw)

Lenke til kommentar
Hmm, eneste jeg kan huske var på barneskolen. "Kompisene" mine pussa en bitteliten hissigpropp på meg (Jeg gikk i 6. han i 4. eller noe). Jeg prøvde å holde pjokken unna, men han speeda helt (holdt to armer og et bein, allikevel prøver han å sparke med det andre), like før jeg slo tilbake, men det er ikke sånn jeg er. Skal mye til før jeg med vilje skader noen. (Går i 3. nå btw)

Hehe lekslossing, savner de tidene!

Lenke til kommentar
Hmm, eneste jeg kan huske var på barneskolen. "Kompisene" mine pussa en bitteliten hissigpropp på meg (Jeg gikk i 6. han i 4. eller noe). Jeg prøvde å holde pjokken unna, men han speeda helt (holdt to armer og et bein, allikevel prøver han å sparke med det andre), like før jeg slo tilbake, men det er ikke sånn jeg er. Skal mye til før jeg med vilje skader noen. (Går i 3. nå btw)

Hehe lekslossing, savner de tidene!

 

Jeg og.. Blir bare annmerkninger og sure folk om jeg prøver og få med noen nå :/

Lenke til kommentar

En gang jeg var på tur fra skolen på videregående kom en blåruss gående mot meg. Jeg hadde en skjikkelig dårlig dag og hun så ut som om hun trodde hun eide verden med russedrakta på. I hånda holdte hun et vanngever. Jeg sendte henne et "du våger ike" blikk, men det ble visst tatt som ei utfordring. Før jeg rakk å bli våt hadde hun fått en skjikkelig bitchslap over trynet, så ble det et minutt med lugging, spytting og banning. Så var det over. Ingen vant. Skjikkelig cat-fight!

Lenke til kommentar

Herregud for en tråd :D Stort sett bare når folk blir uprovosert angrepet eller tilfeller av blind vold hvor jeg mister besinnelsen. Har sett endel stygt, og når jeg bevitner slikt går det ofte rødt. Kjenner nesten ikke smerte når jeg blir slått, har knust bein i henda og slått inn knoker flere ganger. Folk med lav terskel for å utøve vold og trusler, spesielt rettet mot kvinner har jeg ingenting imot å komfrontere. Et lite tankekors her som kan være lurt å ha i bakhodet: Idioter som ikke tar til seg grunnen for å bli dengt ender ikke nødvendigvis med å hevne seg tilbake på deg, men lar det ofte gå utover andre. Man kan med andre ord ufrivillig bidra til å gjøre en ond sirkel større, med flere ofre og voldsmenn.

Lenke til kommentar

Nærmeste jeg har vært er å vært offer for blind vold av flere ukjente som førte til at jeg havna på sykehuset. Bare tragisk egentlig, kunne i det minste gått én mot én da :dontgetit:

 

Skal se om jeg får gravd fram avisartikkelen når jeg kommer hjem

 

edit: auda

 

Ikke anmeldt btw. Bare avisa som tok seg friheten til å skrive det. Orker ikke noe stress for sånne "bagateller"

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Til dere som syns det er så morro å slå, eller at det er ok å slå hvis du tror det kaanskje kan bli en kamp ut av det, det er ikke så morsomt å bli slått.

Noen gutter mangler dessverre den "jeg slår ikke jenter"-moralen, eller enda bedre, "jeg slår ikke".

Det er ikke morsomt, så håper dere gutta (og jentene også) finner dere en boksebag eller noe sånt å ta det ut på, det er mye bedre... ;)

 

Og til de som går rundt og ønsker de hadde opplevd en slosskamp, det er ikke så spennende som det ser ut på film. Alt skjer før du skjønner det helt selv, og i hvertfall i de situasjonene jeg har vært i har det ikke kommet et klart varsel som sier "gjør deg klar". En gutt som veier 30-40 kilo mer enn deg tar deg ganske fort, og det at du får inn et slag eller to som faktisk skader han hjelper ikke nevneverdig mye for din del. Det er i hvertfall min erfaring.

 

Huskelapp:

Ord kan gjøre langt mer enn det en knyttneve kan, på sikt.

Lenke til kommentar
Til dere som syns det er så morro å slå, eller at det er ok å slå hvis du tror det kaanskje kan bli en kamp ut av det, det er ikke så morsomt å bli slått.

Noen gutter mangler dessverre den "jeg slår ikke jenter"-moralen, eller enda bedre, "jeg slår ikke".

Det er ikke morsomt, så håper dere gutta (og jentene også) finner dere en boksebag eller noe sånt å ta det ut på, det er mye bedre... ;)

 

Og til de som går rundt og ønsker de hadde opplevd en slosskamp, det er ikke så spennende som det ser ut på film. Alt skjer før du skjønner det helt selv, og i hvertfall i de situasjonene jeg har vært i har det ikke kommet et klart varsel som sier "gjør deg klar". En gutt som veier 30-40 kilo mer enn deg tar deg ganske fort, og det at du får inn et slag eller to som faktisk skader han hjelper ikke nevneverdig mye for din del. Det er i hvertfall min erfaring.

 

Huskelapp:

Ord kan gjøre langt mer enn det en knyttneve kan, på sikt.

Noen spesiell grunn til at du registrerte deg på et internettforum for så og poste kun et innlegg her?

 

 

Det du sier om at en gutt som veier 30-40kr mer tar deg ganske fort er det dummeste jeg har hørt. Kanskje i bryting ja, men i en vanlig sloss kamp rekker man løpe rundt over og under før de har løftet en skulder.

 

TA et eksempel i en fyr som trener vekter mye han veier 120 kg og jeg veier 80kg. Slagene hans blir treige fordi han har så mye å dra på. Unødvendig mye vekt svekker farten. Fart er viktig

Huskelapp: Når en knyttneve kommer inn i bildet er ikke ord verdt en dritt!

Endret av SivilMilitaer
Lenke til kommentar

Tull og tøys. Selv om folk er store og sterke trenger de ikke være treige. Kommer kanskje an på hvordan man trener,men. Se på Mike Tyson for eksempel, han var stor,sterk og tung men var han treig?

 

Veiger omtrent 100 kilo selv, men er ikke akkurat treig for det. Ingen som løper sirkler rundt meg ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Selvkontroll og fortrolig med all faenskap som måtte oppstå.

 

Flere ganger jeg "nesten" har havna i en slåsskamp (aper), men p.g.a. høyde, tyngde & kroppsspråk så unngår jeg å måtte ty til vold. Folk kan godt slå etter meg, men det blir som regel med det.

 

Edit: Å sloss uten mening fører ikke frem, ettersom man ikke engang greier å ha ordet i sin makt.

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar

Uff.. jeg blir alt for lett provosert til vold når jeg er irritert eller frustrert fra noe annet. En kompis av meg satt og prikka meg på ryggen og når jeg snudde meg så bare lata han som ingenting i en time, var når jeg prøvde og få med meg noe litt avansert noe i en matte time. Så gjorde han det igjen, men jeg ignorerte han, så fortsetter han bare at han prikker enda hardere og denne ganger stopper han ikke.. Endte med at jeg kjørte kulepennen min inn i låret hans :whistle:

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...