Gå til innhold

Halo: Merkeligste double team matchen ever! juks?


XtaZ

Anbefalte innlegg

Spilte netopp mot 2 folk som tydeligvis kjente hverandre siden de hadde samme emblem og hadde ganske like navn (Flotte Berta, Flottes Bienche). Vi møtte dem i double team og disse folka var umulige å drepe!! Ikke fordi vi bommet eller sugde men rett og slett fordi de tålte så sinnsykt mye! Traff døm med plasma og spike granat flere ganger men disse bare ramlet av som om jeg skulle kasta en gammel brødskive på døm å brute hammeren var heller ikke til nytte for hvis vi hoppet ned bak en fyr f.eks å slo han i ryggen flere ganger så bare snudde han seg rundt å klasket til oss en gang i trynet å drepte oss selv om vi hadde fult skjold.

 

De folka her mista skjoldet sitt virka det som for døm dreiv å gnistra litt nå og da men selv om de ikke hadde skjold så gikk det ikke ann å drepe dem selv om vi begge bomba døm med granater å skøyt døm i trynet til magasinet var tomt. Vi klarte å drepe døm 3 (!!!!!!!) ganger å det var bare fordi hammeren faktisk klarte å kaste døm over kanten disse gangene for det kunne visst ikke døm overleve heller.

 

På slutten når vi døm bare trengte et kill til så overaska jeg den ene karen som kom rundt et hjørne med en rakett MIDT I TRYNET som da drepte meg såklart siden jeg var var helt intill han men utrolig nok så mista ikke han skjoldet sitt engang!!!

 

Hva i alle dager var det de folka gjorde? Sjekket alle matchene døms på bungie.net å når vi møtte dem så hadde de hatt 101 matcher å vunnet 98 av disse og 2 av de tapte var unreliable! Kan ikke skjønne noe annet enn at de juksa men jeg trodde ikke det var mulig på jukse i Halo 3 enda bortsett fra standbying? Standbying er irriterende nok men dette her var enda verre siden det virket som om disse folka brøyt alle Halo 3s fysiske lover :hrm:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det mye lag? Han berta-fyren har den beste KD'n jeg har sett. 2,80. :p

 

Nei lagga ikke noe mer enn vanlig som jeg la merke til å jeg legger fort merke til lagg :p Disse folka var rett og slett udødelige bortsett fra fall :( Tror vi fikk en blackscreen i 20 sekunder ca hvor det sto starting game eller noe men det var alt

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Har opplevt lignende mange ganger. Det er bare lag. Problemet med Halo3 (og Halo2) er at spillet forutberegner bevegelser mv slik at lag og latency ikke blir synlig på skjerm. Spillet oppleves lagfritt men så skjer det slike ting som du beskriver. Det ene laget som normalt har lav ping til hverandre oppnår en sinnsyk fordel i forhold til det andre laget. Når du treffer motstanderen med hammeren på din skjerm er han egentlig et stykke unna. Det er derfor han kun skades av splash-damage fra hammeren. Når spillerne i tillegg er gode blir det som å spille mot dampveivalsere. Har opplevd å være på begge sider av dette fenomenet.

Lenke til kommentar

Kan umulig vært lag om du snakker 100% sant slik du skriver, hva er sjansen for att du slår han utafor alle gangene du traff han? litenom du har filmen vil jeg svært gjerne se den. og om du er helt sikker på att alt du sier stemmer ville jeg uten tvil kontakta support, å finne måter å jukse på er tilstedeværende.

Lenke til kommentar

Når du har ekstremt høy latency til host vil man vanligvis alltid slå motstanderen utenfor ved bruk av hammer. Med mindre mostander står i ro og har gjort det en stund, vil du ikke klare å få instant kill med hammer, kun spash damage. Dette pga predictive rendering som nevnt i min post over.

Lenke til kommentar
Har opplevt lignende mange ganger. Det er bare lag. Problemet med Halo3 (og Halo2) er at spillet forutberegner bevegelser mv slik at lag og latency ikke blir synlig på skjerm. Spillet oppleves lagfritt men så skjer det slike ting som du beskriver. Det ene laget som normalt har lav ping til hverandre oppnår en sinnsyk fordel i forhold til det andre laget. Når du treffer motstanderen med hammeren på din skjerm er han egentlig et stykke unna. Det er derfor han kun skades av splash-damage fra hammeren. Når spillerne i tillegg er gode blir det som å spille mot dampveivalsere. Har opplevd å være på begge sider av dette fenomenet.

 

Ja stemmer sikkert det du sier men dette er første gangen det har vert så jævlig :S

Lenke til kommentar
Kan umulig vært lag om du snakker 100% sant slik du skriver, hva er sjansen for att du slår han utafor alle gangene du traff han? litenom du har filmen vil jeg svært gjerne se den. og om du er helt sikker på att alt du sier stemmer ville jeg uten tvil kontakta support, å finne måter å jukse på er tilstedeværende.

 

Nei kampen lagget ikke noe mer enn det gjør til vanlig som jeg la merke til i alle fall. Å jeg slo han ikke utenom alle gangene jeg traff han. Jeg slo han mange ganger direkte mens jeg løp etter han å SISTE slaget mitt (tror det var 4. slaget) drepte han ikke men det slo han i alle fall utenfor brettet så han døde av fallet å det var det eneste killet jeg fikk hele kampen. Sånn var altså hele kampen for meg. Skøt dem med hagle og tok beatdown combo - null effekt, close call rocket hits og direkte rockets - null effekt, granater - null effekt osv. samme hvor mye jeg å han på laget mitt skjøt og kasta granater på dem så døde de ikke. Var rett og slett bare en merkelig runde å tenkte først at det var noe klikk. Men så sjekket jeg disse folka på bungie.net å så de nesten aldri har tapt å da tenkte jeg at det måtte vere noe annet inn i bildet som f.eks modding eller lignende. Var egentlig bare det denne tråden ble lagd for. Fortalte historien min og spurte om folk allerede har fått til å modde Halo 3. Eneste jeg har vert borte i til nå er standbying så synes det er dumt om de allerede har kommet så langt med juksinga si :thumbdown:

 

Leita etter filmen men fant den ikke igjen så den er nok for lengst blitt borte :( Var så forbanna når dette skjedde så jeg skrudde bare av xboxen å tenkte ikke i det hele tatt på å lagre det klippet

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Husker at jeg skjøt tre sniper skudd på en fyr som stod rolig uten at det skjedde no. I raseri gikk jeg i forge og fant ut at skudda hadde truffet en vegg foran meg selv om jeg så over veggen i scopen (var det sniperstedet i last resort med grav lift under). :blush:

Skjedde med meg også, men da var det ikke noen vegg fremfor meg, og det var 4 skudd. Rett i hodet på en stillestående kar. Kunne ikke ha vært latency, siden han sto der i minst 5-6 sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...