Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trær, de er mer tilgjengelig når man vil bli opphisset, og de spretter dukker ikke opp helt uten videre. dessuten er det lite praktisk å ikke kunne ta tog, da dette er sammen med en del andre... skogen er det som oftest ikke så veldig mange andre enn deg selv og andre kjentfolk...

 

 

være pasasjer eller sjåfør i en bil som kjører i 90 kilometer i timen, rett ut av en sving og inn i en fjellvegg?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Jeg ville hat et implantat i nesa, ettersom 40 100åringer virker ganske så slitsomt. regner med at jeg må pleie hele gjengen. Men på en annen side har 100åringer en begrenset levetid. Likevel ville jeg nok hatt et implantat i nesa.

 

Du står i et kontrollrom på en togstasjon med muligheten til å styre et tog som kommer i dødelig fart mot perrong 1. På perrong 1 står det 5 arbeidere uvitende at toget kommer, og vil da dø om du ikke endrer togets bane til perrong 2 der det står en arbeider.

 

Ville du drept 5 og ikke intervenert eller drept han ene som sto på et i utgangspunktet trygt sted for å skåne de 5?

 

Du har ikke mulighet for å varsle noen, og ingen vet at toget kommer utenom deg og vil derfor ikke flytte seg.

Endret av vidarho
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Mose ballene, uten å tenke meg om engang. Tenk så mye moro man går glipp av uten lillemann? Og ballene bare henger der. Eneste problemet blir at man ikke kan få barn, men igjen, det er ikke noe problem med tanke på prevensjon :wee:

 

 

Dø av kreft eller dø av aids?

 

Kreft. Vet ikke helt hvorfor, men høres iallfall bedre ut enn aids ^^

 

Blind eller døv?

Lenke til kommentar

Døv. Synet er den viktigste sansen du har.

 

Gå på skole hele livet (da med inkludert skoleferier), med eksamen du aldri klarer å stå i, og lekser hver dag (noe som vil gjøre deg ganske fattig), eller skyte deg med en russisk rullett, der det er 20% sansynlighet for å dø?

Lenke til kommentar

Tar skolen jeg, vil heller leve enn å ikke leve.

 

Amputere deg selv i låret uten bedøvelse med en sløv gammel sirkelsag som går i 2 km/t, eller klippe av deg øret med en enda sløvere saks + å stikke en penn gjennom alle fingrene hvorav innholdet i penna er sitron og salt som blandes i kjøttsåret.

 

:(

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...