Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ville du heller blitt brent forholdsvis sakte (~10min) eller frosset ihjel i en snæhule?

Frosset ihjel. Kommer et punkt hvor du ikke lenger kjenner kulden, og der sitter du forsåvidt uansett bare og fryser sakte, til du når et punkt hvor det gjør vondt og du ikke kjenner deler av kroppen din lenger (antar jeg).

 

Ville du heller mistet synet på ene øyet, eller fått begge ballene dine ødelagt med jevnt økende trykk i en nøtteknekker?

Lenke til kommentar
Uff!

 

Vil gjerne smake sushi når jeg spiser det, men hadde fått utrolig dårlig samvittighet av å drepe, så må bli å miste lukt og smaks sans.

 

 

Å ikke få gjøre det du liker best i livet, eller aldri eldre (Bli eldre)

Forsto ikke helt den, men jeg antar jeg ville valgt å få gjøre det jeg liker best i livet, og eldres.

Livet hadde blitt ufattelig kjedelig dersom du bare levde og levde, og aldri fikk gjøre det du likte mest..

Og den som lever evig hadde nok endt opp med å bli sprø.

 

Gått 1 km på is, eller 100 meter på glødende kull?

EDIT: Barbent vel å merke.

Endret av Flotekatt
Lenke til kommentar
Uff!

 

Vil gjerne smake sushi når jeg spiser det, men hadde fått utrolig dårlig samvittighet av å drepe, så må bli å miste lukt og smaks sans.

 

 

Å ikke få gjøre det du liker best i livet, eller aldri eldre (Bli eldre)

Forsto ikke helt den, men jeg antar jeg ville valgt å få gjøre det jeg liker best i livet, og eldres.

Livet hadde blitt ufattelig kjedelig dersom du bare levde og levde, og aldri fikk gjøre det du likte mest..

Og den som lever evig hadde nok endt opp med å bli sprø.

 

Gått 1 km på is, eller 100 meter på glødende kull?

EDIT: Barbent vel å merke.

 

 

Det jeg mente var at hvis du er f. eks 20 så blir du aldri eldre. Du aldrer ikke.

Lenke til kommentar

uhm. Bli onanert.

 

Få piggtråd inn i rompen igjennom et tynt rør for å ta røret ut igjen (piggtråden blir igjen inni)

eller å ta et glass med en rotte og presse det mot magen for å så varme opp glasset sånn at rotten får panik og begynner å spise seg sakte inn i magen. Slutter dog før den dreper deg, men kommer til å gjøre gankse vodt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...