Gå til innhold

Blizzard slår ned på botting/afk-leeching i BGs.

Anbefalte innlegg

Skrevet
De har jo fjernet alt som var i nærheten av moro der inne! Hvor er Korrac? Hvor er Icelord? Hva skjedde med innlevering av armor, blod, ramskins osv? AV var dritmorsomt i starten, ...

Deg om det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for all del, folk måtte jo spamme hele føkkings matchen om det for å sikre seg noobsticken sin (Ice Barbed Spear) :roll:

Kjempegøy også med neverending AV, hvor man sto og stanget på alliance brua. Satt liksom igjen med 4000 kills og et par tusen honor hvis man var heldig (og honor på den tida hadde ikke lik verdi som honor i dag).

Skrevet

Før var AV gøy for å få best mulig reputation, nå er det mer.. mest mulig honor. Før var AV gøy og kunne vare evig, nå er det bare ett rush mot Vanndar/Drek'Thar som overhodet ikke handler om PVP i det hele tatt.

Skrevet
Før var AV gøy for å få best mulig reputation, nå er det mer.. mest mulig honor. Før var AV gøy og kunne vare evig, nå er det bare ett rush mot Vanndar/Drek'Thar som overhodet ikke handler om PVP i det hele tatt.

kunne ikke sagt det bedre selv

Skrevet

Virker som blizz har fått vekk det meste av afk og bots. För sto jo omtrent 20 stk+ oppe i hulen, nå er det bare 2-3.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Har selv klart å fått to stk godkjente bans for speedhack. Håper de gjør noe med dette også. (De vant BG'en på 3 min og dette skjedde 10 ganger - minimum)

Skrevet

Tror dere virkelig Blizzard bryr seg? en kamerat av meg fikk to 3-timers ban på en dag. De tok ikkeno gear. jeg har botta fullt vindicator. samt full gladis på en character. Jeg ble også banna i 3 timer, men de tok ingenting.

Greetings

This account has recently been identified as being involved in actions deemed inappropriate for the World of Warcraft. This conclusion was reached based on the results of a thorough investigation and therefore, the following account warning has been issued:

Account Name: SUPERLARSENType of Violation: PvP Arena/Battleground ExploitationDetails of Incident: Exploitation of PvP Battlegrounds and the honor systemConsequences for Account: Account suspended for 3 hours (3h)

This may include, but is not limited to the following:

* Use of add-ons, "mods", external hardware, or any unapproved third party software to automate gameplay.

* Abuse of game mechanics or "bugs".

* Any behavior that has been found to be outside the intent of these Player versus Player matches.

This action has been taken in accordance with the World of Warcraft Terms of Use (http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html) and our game policies (http://www.wow-europe.com/en/policy/).

Any further inappropriate behavior could result in penalties ranging from a temporary suspension to account closure, and may also include the loss of any rewards the exploitive character has received.

Any disputes or questions concerning the following account action can only be addressed by Account Administration. To contact the Account Administration department, please use the webform located at the follow address: http://www.wow-europe.com/support/security...ml?locale=en_GB

To maintain the integrity of our investigation methods, we will be unable to disclose the specifics of our investigation methods. Thank you for your time and for understanding our position in this matter.

Regards,

Account Administration Team

Blizzard Entertainment Europe

Blizzard er tafatte

Skrevet (endret)
blablabla

Du for vel fortsatt kontoen "merket" så det er enkler å få en permban da du gjør noe annet som strider med EULA. Og ja, jeg tror alle som boter/er AFK i BG også driver med andre ting. Eier jo ikke moral noen av dere.

Sier vel litt om kompisen din også, han får en advarsel og 3 timer ban der det også står at han kan få fjernet items og bli bannet hvis han fortsette. Hva gjør han? Jo han fortsetter :ph34r:

Jeg vet personlig at den mailen om suspension->ban virker. Du ser det på antall afk i BG og har snakket med flere som har avinstallert bot og ikke er AFK lengre.

Endret av Dev-
Skrevet

Det er mailen jeg fikk av blizz. Ikke fra noen webpage.

Og selv om man boter trenger man ikke gjøre noe annet som er ulovlig eller ille. scamming og botting er 2 helt forskjellige ting...

Skrevet
scamming og botting er 2 helt forskjellige ting...

man skulle tro det, men det er faktisk ikke sånn. Du viser at du er i stand til å bryte regler, hvorfor skal vi tro deg da du sier at du "bare" gjør det i BG. Fakta taler mot deg.

Skrevet
Det er mailen jeg fikk av blizz. Ikke fra noen webpage.

Og selv om man boter trenger man ikke gjøre noe annet som er ulovlig eller ille. scamming og botting er 2 helt forskjellige ting...

Trist.

At de ikke permbanna deg med det samme.

Skrevet

Fakta taler mot meg? du vil si at hvis jeg stjeler i en butikk, kommer jeg til å ende opp med å rane en bank? siden begge deler er å bryte en regel.

Å pisse offentlig er også å bryte en regel, hva kommer jeg til å ende opp med da :O

Og egentlig burde jeg blitt permbanna, vet det. Men blizz tar ikke fra deg, og gir ikkeno tilbake. de er ignorante.

De Gjør bare eksempler av noen, og er ignorante så lenge de tjener pengene de har krav på

Skrevet (endret)
Fakta taler mot meg? du vil si at hvis jeg stjeler i en butikk, kommer jeg til å ende opp med å rane en bank?

Å pisse offentlig er også å bryte en regel, hva kommer jeg til å ende opp med da :O

De Gjør bare eksempler av noen, og er ignorante så lenge de tjener pengene de har krav på

Du får lese litt litteratur rundt emne så ser du hva jeg mener.

Pisse er et mennesklig behov, man gjør det ikke fordi det er kult/tøft etc, men fordi det er et behov.

Endret av Dev-
Skrevet

Lese litt litteratur rundt scammere sin historie ellerno? har du så lite annet å gjøre.

Alt jeg vet er at jeg aldri har scamma, aldri har ninjaet noen items, aldri har oppført meg som eet rasshøl ingame ol.

Du kan tro hva du vil, men så lenge jeg vet sannheten så bryr jeg meg ikke så veldig :)

tviler på at vi kommer til å bli enige om noe annet enn at bottere burde tas hardere enn de gjør uansett

Skrevet
tviler på at vi kommer til å bli enige om noe annet enn at bottere burde tas hardere enn de gjør uansett

Enig :thumbup:

PS! Med litteratur mente jeg bøker/studier om moral og etikk :)

Skrevet
Poenget er at hvorfor må man gjøre 1 når du trives med 2?

Fordi ved det ene valget så ødelegger du gleden for de som har kjøpt spillet for å spille det.

Er det så vanskelig å forstå. Det er her essensen i all argumentasjon MOT botting ligger.

DU ødelegger min spilleglede. JEG driter i hva du gjør så lenge det ikke ødelegger for for de som faktisk liker spillet.

Kom gjerne med den argumentasjonen at det er da ikke moro etter 1000 vis av Av runder.

Jo faktisk så synes jeg det. Jeg har også 1000 vis av Counter Strike runder bak meg og jeg synes det er like moro fremdeles. Jeg har også 1000 vis ar runder på noen av maps'ene på battlefield (1 og 2) bak meg. moro det også.

Lista er enda lengre.

Synd er det dog at i de fleste online multiplayer spill er det noen som ikke klarer det det kreves og må velge den svakes vei.

Patetisk

Akkurat denne brukeren forstår jeg godt. Det er mange som ønsker å spille arena, men ikke ønsker å spille BG's for å få muligheten til å spille arena - nettopp for å slippe unna leachere og bots. Det er ett faktum at det ikke finnes utstyr for mange av delene som man kan kjøpe for arenapoeng. Kanskje Blizz kunne endret dette slik at vi som ønsker å spille PVP kan gjøre dette uten å måtte slite oss igjennom BG's fulle av bots og leechere?

Jeg har selv aldri brukt bots, gliders eller vært afk på noen måte i BG's, men jeg må ærlig innrømme at det har vært innmari fristende noen ganger, de gangene har jeg heller funnet meg noe annet å gjøre. Faktum er at slik det er nå så MÅ man spille kjedelige BG's for å kunne spille arena og det er kanskje årsaken til at vi har så mange som bruker bots.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...