Gå til innhold

NHL-tråden, for oss som følger hockey.


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Følger ikke så veldig mye med på hockey (kun landslaget), men det er en ting jeg lurer på og kanskje noen her kan forklare det litt nærmere: hvor god er egentlig Zuccarello?

 

Det eneste jeg får med meg av hans prestasjoner er det som nevnes i aviser som Dagbladet. Det inntrykket jeg sitter med er at han kan spille flere godkjente kamper og gjøre en god figur, før han plutselig er nede i AHL(?) igjen.

 

Er han langt dårligere enn det avisene får han til å virke som?

Lenke til kommentar

Han er god nok for NHL, men passer ikke inn i spillestilen til Rangers.

Jeg håper han blir tradet til en annen klubb som er mer bruk for han.

Avisene skriver jo bare noe når han har gjort noe bra, så da virker jo som om han bare spiller bra, men det stemmer jo ikke.

 

Han er nede i AHL nå, har vært skadet. Tror ikke vi for se han i Rangers drakten med det første, hvis ikke det blir mange skader. Men håper og tror vi for se han på ett annet NHL lag en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nylig forelsket meg i flyten og farten hockey har på PS3 spillet NHL 12, så lurer på om jeg skal hive meg på lasset og se litt ekte hockey fra statene.

 

Har dog ingen favorittlag enda, men har lest meg opp litt. Synes Calgary Flames ser stilig ut med en hensynsfull kaptein både på og utenfor "isen".

 

På hvilket, norsk tidspunkt vises NHL kamper?

Lenke til kommentar

De tidligste kampene starter gjerne rundt kl. 01, med mindre de går "daytime" slik Winter Classic gjorde i år. Den startet kl. 21, kl 15 i østkysttid.

Kan lønne seg å finne seg et lag på østkysten, lettest å få med seg kamper da. Så man slipper at de fleste kampene starter kl. 04 på natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...