Gå til innhold

NHL-tråden, for oss som følger hockey.


Anbefalte innlegg

05_NHL_Shield.png

 

Tråden for oss som følger verdens beste hockeyliga, National Hockey League :)

 

Lagene i NHL:

 

Eastern Conference

 

Atlantic Division:

 

New Jersey Devils

New York Rangers

New York Islanders

Philadelphia Flyers

Pittsburgh Penguins

 

Northeast Division:

 

Boston Bruins

Buffalo Sabres

Montreal Canadiens

Ottawa Senators

Toronto Maple Leafs

 

Southeast Division:

 

Atlanta Thrashers

Carolina Hurricanes

Florida Panthers

Tampa Bay Lightning

Washington Capitals

 

Western Conference

 

Central Division

 

Detroit Red Wings

Chicago Blackhawks

Columbus Blue Jackets

St.Louis Blues

Nashville Predators

 

Northwest Division

 

Calgary Flames

Colorado Avalanche

Edmonton Oilers

Minnesota Wild

Vancouver Canucks

 

Pacific Division

 

Dallas Stars

Phoenix Coyotes

Anaheim Ducks

San Jose Sharks

Los Angeles Kings

 

 

Etter jeg fikk meg Canal+ har jeg blitt genuint interessert igjen, selv om jeg alltid har fulgt med. Pittsburgh Penguins er forresten favorittlaget, Crosby er Gud :) Andre sympatilag er Colorado, Edmonton og Columbus :) Hva er deres?

 

Forresten veldig hyggelig med Penguins sin seiersrekke for tiden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og glor på Kings - Stars nå, underholdende match. 3-2 til Kings etter 2.periode. Men litt kjedelig kamp mtp på lagene for meg som ikker så inne i NHL.

 

Penguins spiller forøvrig senere i natt mot Thrashers.

 

"After much speculation, Ovechkin signed a 13-year contract extension worth $124 million with the Capitals on January 10, 2008. The contract, which averages $9.5 million per year, is the richest contract in NHL history."

 

Rett og slett sykt. Ovechkin er jo en helt rå spiller og.

Lenke til kommentar

Hva faen skjer med Pens? Ligger under 2-0 hjemme mot drittlag Tampa Bay. Herregud.

 

 

Jaja, ryktes om at Crosby har fått brudd. Helt fuckings fantastisk! Viktigste spilleren i ligaen, nei fy faen så utrolig bittert. Pittsburgh kan vel bare si farvel til playoffs med Sid the Kid ute. Nå som de lå så bra ann også.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg elsker denne sporten, ser på Rangers @ Flyers nå, var nettopp masseslagsmål, dommeren ble også skadd hardt da han fikk en skøyte i trynet, blødde som faen. Dette er mannfolksport.

 

Pens leder 4-0 over Kings hjemme i Pittsburgh, Malkin med 3 poeng sålangt, herlig at stjernespilleren tar ansvar når ligaens beste spiller, Captain Crosby er ute, han er dog tilbake i rekordfart, og det gleder alle Penshjerter! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Woho, etter to strake tap så vinner Pens igjen, 4-1 borte mot Sabres. Malkin med 1+1. Pens har klart seg overaskende bra etter at MVP Sid ble skadd, 7-4-2 eller noe i den duren. Malkin er jo også topp 10 i ligaen, men det ryktes om at Crosby er tilbake om mindre enn en uke, åhåhåå! Skal bli deilig å se hockey med verdens beste spiller igjen, lurer på om han noensinne tar rekordene til Gretzky :) Han er jo bare 20 enda så :)

 

Malkin to poeng bak landsmann Ovechkin i poengtoppen, hvem hadde trodd det? :) Deilig at han tar ansvar etter Crosby ble skadd.

Lenke til kommentar

Syk kamp i natt igjen av Pens borte mot Habs. Leder komfortabelt 3-1, som Habs snur til 4-3, som Pens igjen snur til 5-4 i slutten av tredje periode. Malkin med tre poeng, fyren er jo helt rå. Må virkelig få en defensiv back til laget, Ole Kristian Tollefsen hadde passer perfekt.

 

Men morsomt å tenke på at Pens kanskje har de to beste hockeyspillerne i verden på laget akkurat nå, og de er unge :)

Lenke til kommentar
Det blir spennende å se om vi klarer å holde koken også mot Ottawa i kveld. Endelig en Pittsburgh-kamp på C+ også :)

 

Pens-fan du og? :) Må skrive litt mer her da? :p Men ja, endelig C+-kamp, har irritert meg grenseløst over at de har sendt kjedelige Rangers og Flyers hele tiden på samme tidspunkt når Pens har spilt, men dette er jo en toppkamp så er på sin plass at den blir sendt live.

 

Blir utrolig spennende, Pens sine kamper er alltid underholdende, de to siste kampene har jo vært syke, snudd i siste liten begge gangene. Får håpe Conklin står idag, og ikke Sabourin, som var crap mot Habs, og forsvaret trenger skjerpings, håper virkelig vi får en defensiv back inn på traden. Og så får vi håpe at Malkin fortsetter den fine trenden, faen for en spiller, bedre enn Ovechkin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...