Gå til innhold

NHL-tråden, for oss som følger hockey.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Lite aktivitet her i det siste. Rart det ikke har vært mer snakk under playoffs og finalene.

 

Det hele er vel avgjort med en 3-0 ledelse til LA i første periode. Litt synd at det ikke blir flere kamper, men nesten litt godt at det samtidig er over. Har syntes synd på LA de siste to kampene. Mye mål hittil, og etterhvert som Devils lar seg irritere kan det fort bli flere scoringer på powerplay. Absolutt en morsom avslutning på sirkuset :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Da ble det sesong likevel. Noen som vet når kampoppsettet blir klart? Regner med at ryktene stemmer og at det avvikles matcher fra neste uke engang. Gleder meg som en unge! Vurderer å sette season bet på en real underdog i år da jeg syntes det ser helt åpent ut, særlig ettersom regular season ble såpass forkortet og "rytmen" vil være noe anderledes.

 

Noen med et godt tips på lur?

Lenke til kommentar

Ikke noe offisielt enda, men 19 januar sies det nå at NYR frar til TD Garden for å møte Bs, så senest da. Forhåpentligvis allerede natt til onsdag, men med Bettmann som kommisjonær så blir det vel ikke før til helga igjen.

 

Ilya Kovalchuck henger fortsatt igjen i KHL så NJD vil sansynligvis mangle bjørnen og Zach Parise stakk til Minnesota Wilds i fjor, så de kommer ikke til playoffen i alle fall. Marty er 1000år gammal i tillegg.

Lenke til kommentar

Det var jo bare piss, Red Wings vant grunnet en dommerstand hentet opp fra burger king league. Vant masse penger på utfallet, hadde over 5.5, men fyfaen å kjipt å få tidenes billigste major på Backes med 7min av 3periode akkurat når det så ut som mitt STL var i flyten. Vi fikk i hvertfall 3 billige pens i mot, minst, i tillegg til fem minutteren. Da blir det jævla vanskelig å vinne, selv med sexy hockey.

 

Tarasenko blir årets rookie, russeren med Corby overblikk til shattenkirks get away. STL går til playoff og vi går langt.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...