Gå til innhold

Tråden for god norskspråklig rock


svinepelz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korleis får ein YouTube-videoane inn i innlegget, slik som i førsteposten?

 

Det er allereie mykje god musikk i denne tråden, her er noko eg kjem på i farten som ikkje er med tidlegare i tråden. Eg er kanskje litt i grenseland mellom rock og pop til tider, men svinepelz er vel ikkje så nazi at det ikkje får vere med likevel? Det er diverre lite materiale på YouTube med god, norskspråkleg rock, så det kjem godt med med ein samletråd. :)

 

CC Cowboys - På en god dag

 

CC Cowboys - Kom Igjen

http://www.youtube.com/watch?v=jJ0BE8HgjUs

Se filmen hos Youtube

 

Eg fann ikkje noko særleg med videoar av CC Cowboys. Slagere som Vill, Vakker og Våt, Harry, Tigergutt osb. fann eg ikkje på YouTube i det heile tatt.

 

Di Derre - Kråka på taket

(Ikkje akkurat den mest rocka songen deira, men eg får ta det eg finn.)

 

Di Derre - Jenter (Framført av Jo Nesbø m/venner)

Se filmen hos Youtube (Jada, jada. Alle har høyrd den og er blitt lei den, men dette var ein stileg versjon med Noregs mest sexy fiolinist)

 

Di Derre - 123 (først ein uuthaldeleg versjon av flott, norsk ungdom på sitt beste)

Se filmen hos Youtube

 

Nokre band slår somme gonger over frå framande engelsk til vårt vakre, eige språk.

Turboneger - Æ har ståkuk

http://www.youtube.com/watch?v=NYd8q7_FiOo

Se filmen hos Youtube

 

Til slutt, sjølvaste mannemannen

Åge Aleksandersen - Levva Livet

(her framført av Red Ape)

 

(her framført av Håvard & Kayis)

 

(eg veit ikkje kva songen heiter, eg er ikkje kjend med den svenske plata han laga i 2006)

 

Videoar der faktisk Åge speler eigne songar er mangelvare. Fire Pils og en Pizza er eit must i ein kvar tråd om norske låtar, men den var ikkje på YouTube.

Endret av noodles
Lenke til kommentar
Du lager en [ youtube ]YOUTUBE-ID[ /youtube ]

 

Altså f.eks. [ youtube ]QcE4WM-CwMY[ /youtube ]

 

Går greit med litt god norskspråklig pop også, men det bør være litt rufsete. Ole Paus går fint, men Dina pass'ikkje inn :)

Takk, då er det fiksa. Og apropos Paus, det er ikkje gode videoar å finne på Youtube, men her ein liten video om Paus:

Ole Paus vert avslørt

 

Duetten med Ole Paus og Magnus Grønneberg frå CC Cowboys - På Svalbard Uten Strøm er flotte saker, diverre ligg det ikkje på Youtube.

Lenke til kommentar

For å si min mening, så er Jokke og Raga Rockers det verste som har skjedd musikk.

Makan til monotone og kjedelige vokal- og instrumentmelodier i tillegg til dritkjedelig stemme på begge vokalistene, der én prøver å synge så mørkt og skummelt han kan, og der han andre ikke kan synge. Greit det, Raga Rocker Michael Krohn. Syng "Aaaar d'ikke daili, å ha no'n å hate" så mye du vil. Jeg vil ikke høre på at du tøffer deg foran mikrofonen.

Jeg sier ikke at folk ikke kan like dem, jeg bare konstaterer at jeg hater dem. Jeg driter i hvor mange problemer vokalisten har hatt (det er jo selvfølgelig synd), men man trenger ikke å høre på ræva musikk likevel.

 

Jeg vil gjerne understreke at det er min mening, og at jeg respekterer alle som hører på musikken. :)

 

Seigmen og DeLillos er derimot kosete. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...