Gå til innhold

- Homofili er synd og bør kureres


Anbefalte innlegg

Det er så gøy å tolke bibler, som det har blitt påpekt tidligere: Mosebøkene sier at du ikke skal ha sex men man, slik du har sex med en kvinne. Det er jo ikke mulig heller.

 

Bibelen er bare et virvar av motsigelser, akkurat slik som alle andre bloody religions. Jeg vedder på at leser du godt nok, kan du finne en tolkning som sier at gud er en grønn potet formet som en fallos. I tillgeg har det jo vært linket til en del artikler på dette forumet feilakte oversettelser. Når kom bibelen først ut? Oversatt? Til Latin regner jeg med. Hvem oversatte den derfra? Hvordan er den oversettelsen? Ble den oversatt fra latin til norsk / tysk / urgisk / tyrksik / wtf?

 

Jeg tror vatikanet må leie inn en gruppe med typografer xD

Jeg er litt enig der, men det betyr ikke at jeg ikke respekterer religion.

Jeg respekterer det meste i religion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Det er klart at hvis man liker den samme seg)altså gutt liker gutt, jente liker jente)

Da er det noe feil oppi huet.

Synd det skal være sånn.

Men man skal ikke bli diskriminert eller slått ut for det.

man må jo akseptere det men det er noe feil da.

Skjønner hvorfor folk ikke liker homofile.

Jeg har ikke noe imot dem men synes det er litt rart og synd.

 

Nuvel, det kan jo være mulig alt du skriver er universelle sannheter selv om jeg betviler det, men kan du tenke deg den tanken at hvis ikke omgivelsene hadde vært så fordømmende så kunne det hende at det var helt "normalt", og derfor gitt oss alle enda fler muligheter til å oppnå vår egen lykke?

 

Kan heller ikke helt tro at folk med andre preferanser enn meg har en hjerneskade, fordi det blir for meg bare en anelse lettvint når vi snakker om aksept for andres naturlige forskjellighet.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er ingen tvil om at det er et eller annet i kroppen som "feil", for det er jo ikke "meningen" at folk skal være homofile.

 

"Feil"? Og det i hvilken sin kropp?? Moren/faren eller barnet???

 

"Mening", hva mener du med det? Din mening, eller andre individers??

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er ingen tvil om at det er et eller annet i kroppen som "feil", for det er jo ikke "meningen" at folk skal være homofile.

Enig :D

 

Er du enig i at du er en feig debattant som støtter deg på andres argumenter?

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at det er et eller annet i kroppen som "feil", for det er jo ikke "meningen" at folk skal være homofile.

 

"Feil"? Og det i hvilken sin kropp?? Moren/faren eller barnet???

 

"Mening", hva mener du med det? Din mening, eller andre individers??

 

:)

 

 

For det første må jeg si at jeg ikke har noe imot homofile :)

 

"Feil", da mener jeg i den homofiles kropp. Med "mening" mener jeg ikke min mening, men mann-og- kvinne-skal-lage-barn-meningen. Slik fungerer jo naturen. Hadde det vært "meningen" at vi alle skulle være homofile, hadde vi ikke kommet veldig langt.

 

Men kanskje mener du det er en høyere makt som bestemmer dette, eller hva..?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nei, jeg må få mene dette her vel.

JEg synes det er feil med lesbiskhet og homofilhet.

 

Helt greit du! Jeg respekterer fullt ut dine tanker og følelser, men når det kommer til "sannheter" så må vi begge to teste våre subjektive spennende sannheter opp mot de mere kjedelige beviste sannhetene som gjelder i dag. Så får vi heller finne eller søke etter såkalt nye empiriske "sannheter" som kan støtte ens eget syn forøvrig. 

Bli slett ikke forbauset om at du da tar feil i den prosessen.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er ingen tvil om at det er et eller annet i kroppen som "feil", for det er jo ikke "meningen" at folk skal være homofile.

 

"Feil"? Og det i hvilken sin kropp?? Moren/faren eller barnet???

 

"Mening", hva mener du med det? Din mening, eller andre individers??

 

:)

 

 

For det første må jeg si at jeg ikke har noe imot homofile :)

 

"Feil", da mener jeg i den homofiles kropp. Med "mening" mener jeg ikke min mening, men mann-og- kvinne-skal-lage-barn-meningen. Slik fungerer jo naturen. Hadde det vært "meningen" at vi alle skulle være homofile, hadde vi ikke kommet veldig langt.

 

Men kanskje mener du det er en høyere makt som bestemmer dette, eller hva..?

 

Milde stråmenn fores med tørt høy (sammensatt av utvalgte timoteier, og i mitt syke tilfelle av rause mengder tørket fluesopp ... :thumbup: )

 

Mann og kvinne er forskjellig (nei, sier du det Einstein :love: ) Og vi mannfolk har en "drive" som er helt biologisk. Når pungen er full så må den tømmes.

Lenke til kommentar

Når man diskuterer er det ikke om å gjøre og skrive mest mulig forvirrende innlegg. Og bruk av herskerteknikk er enda verre.

 

Med det sagt: pungen skal helst tømmes i riktig hull. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så vrang. Du må da være enig i at det er noe i kroppen som gjør at man blir homofil, om du ikke mener det er en "feil".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når man diskuterer er det ikke om å gjøre og skrive mest mulig forvirrende innlegg. Og bruk av herskerteknikk er enda verre.

 

Med det sagt: pungen skal helst tømmes i riktig hull. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så vrang. Du må da være enig i at det er noe i kroppen som gjør at man blir homofil, om du ikke mener det er en "feil".

 

Forvirringen er det du som eier!

 

Hvis du setter deg inn i biologiske sannheter (altså de "sannhetene" vi nå kan dokumentere) så er mannnen avhengig av å tømme seg for å oppnå mental balanse. Hvis du har annet bevis for det motsatte eller noe i den duren så er du herved invitert til å poste disse.

:)

Lenke til kommentar
Jeg synes det ihvertfall.

Jeg spurte deg HVORFOR du tror/synes dette. Hvordan vet du at det er noe feil?

 

Det er ingen tvil om at det er et eller annet i kroppen som "feil", for det er jo ikke "meningen" at folk skal være homofile.

Hvordan vet du det? Hvordan forklarer du da at homoseksualitet og homofile individer er helt vanlig i naturen (blant dyr)?

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at det er et eller annet i kroppen som "feil", for det er jo ikke "meningen" at folk skal være homofile.

Hvordan vet du det? Hvordan forklarer du da at homoseksualitet og homofile individer er helt vanlig i naturen (blant dyr)?

 

Som sagt, hvordan ville det gått om alle var homofile? Mener du at det ikke er noe i kroppen, feil eller ikke feil, som avgjør om vi blir homo eller hetero?

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at det er et eller annet i kroppen som "feil", for det er jo ikke "meningen" at folk skal være homofile.

Hvordan vet du det? Hvordan forklarer du da at homoseksualitet og homofile individer er helt vanlig i naturen (blant dyr)?

 

Som sagt, hvordan ville det gått om alle var homofile? Mener du at det ikke er noe i kroppen, feil eller ikke feil, som avgjør om vi blir homo eller hetero?

 

Om alle var homofile, ville ikke mennesker av instinkt føre generasjoner videre. Det skjøn

er jo alle. Men det betyr ikke at det er noe galt i å være homofil. Det beviser bare at til tross for at homofile ikke like ofte som andre får barn, men likevel er like vanlig som det alltid har vært og derfor må være et naturlig fenomen. Noen mennesker, som noen pattedyr har alltid vært og vil alltid være homofile. Og til tross for at det blir mer og mer allmenn akseptert å være homofil, har det aldri før bodd så mange mennesker på jorda.

 

Jeg kan være enig med deg i at det ikke er en intensjon at den generasjonen man har satt til verden ikke har instinktet eller interessene som naturlig leder til nok en generasjon, og at man kan si at det ikke er meningen at noe vesen skal være homofil. Men jeg er ikke enig med deg i at det må være en "feil" (altså mutasjon e.l.?) som forårsaker dette.

 

Ikke at jeg er forsker eller har noen som helst utdanning innenfor dette feltet, men jeg prøver meg likevel: Homofili er ikke forårsaket av verken kromosomfeil eller genfeil, slik f.eks. Downs og Huntingtons syndrom er. All forskning jeg har lest peker på at seksuell orientering er styrt av hormoner, uten at man har greid å kartlegge hva som gjør mennesker og dyr homofile. Genfeil kan spores hos både mennesker og dyr, det kan ikke homofili, men det opptrer likevel hos alle dyreraser. Jeg synes på grunnlag av det at homofili fremstår som et helt naturlig fenomen som forekommer hos alle raser selv uten at det er noe galt. Er ikke da homofili 100 % naturlig? Det er ikke arvelig, men har overlevd så lenge mennesker har levd, kanskje homofili er en instinktiv reaksjon på overbefolkningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...