NoMilkToday Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 ja, Kunne du det? takk Eller kanskje Dward Nelf fun med nelf pally
lolvik Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg plages noe her, i og med at jeg ikke kan laste opp noe over 2 mb >_>
Lyral Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) kan du kopiere alt sammen inn i et innlegg? har prøvd med IE og opera, men kommer forsatt ikke inn på linken. Laster bare opp .rar filen og et dokument med tutorialen i EDIT: Av en eller annen grunn så får jeg ikke lastet opp .rar filer. Gi meg 2 sec. Prøv denne linken. Har lastet opp .rar filen til hosten min. Modeledit_tutorial.rtf Endret 26. april 2008 av Shit Bag
NoMilkToday Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Fant en side med hvertfall noen Her! Enj0y it!
NoMilkToday Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) No need fikk en av mitt herlige prog UTEN helmet buggen men en annen ting.. noen som vet hvordan jeg fjerner det stygge sjegget på damer / menn? Endret 27. april 2008 av Adrian2211
ObscureScience Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 noen som har en fungerende skin for human male to undead male?
NoMilkToday Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kan lage en med sjegg bugg :S vell den har ikke helmet bug da
Grand Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Dreiv å skifta litt på char min, Men nå veit jeg ikke ossen patch-er som skal være der. Noen som veit hvilken?
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har patch.mpq og patch-2.mpq Tips: Rename de du legger inn. Mine er f.eks: patch-x.mpq, patch-y.mpq
Trollen Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hvis dere vil ha en bra Model editing program Søk på glitchys Model editing ! kjempe bra program kan skifte spell mount etc også Og btw Ingen i hele verden har noen gang blitt bannet for det;D
Andeby Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Og btw Ingen i hele verden har noen gang blitt bannet for det;D Tror det er mange som har blitt bannet av model-editing! Det går jo ann å bygge på verdenen, som å lage en vei til GM Island, eller en homp over gjerdet i AB. Når du da går over den hompen eller ut på den veien kan andre players se det og raportere deg. Edit: Lurte seg inn en liten "n". Vekk med den Endret 12. mai 2008 av Andeby
samebob Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 (endret) du forander jo bare på skins, ikke på verdenen om jeg ikke tar feil. Noen som vet om dette fungerer enda ? Endret 23. mai 2008 av samebob
Knofle Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Sant det, s3 løsninga er mye bedre, så slipper jeg å se noobs i mine epics ; D Gammel post, men jeg måtte bare uttrykke min mening. Rofl. That is all.
CombatPsycho Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Noen andre som ikke får til å bruke wowme lengre? Kommer sånn "intruder alert" når jeg prøver, og at jeg må fjerne den, siden den bryer tos osvosvosv. Nå blir jeg lei meg ja, vil bare ikke spille som belf igjen. Belf mage= so fail
Lyral Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Noen andre som ikke får til å bruke wowme lengre? Kommer sånn "intruder alert" når jeg prøver, og at jeg må fjerne den, siden den bryer tos osvosvosv. Nå blir jeg lei meg ja, vil bare ikke spille som belf igjen. Belf mage= so fail Jeg får ikke engang startet wow lengre.. Spillet starter opp, men så rett før login screenen så blir skjermen svart og jeg blr returnert til desktopen Endte opp med å fjerne alt av skins osv, å bare spille normalt.. Har WoWME og patch-#.MPQ filene er på riktig sted, + skrevet inn i den tekstfilen som du må skrive de i.. Noen som har en fix eller noe? Eller kan det være noe med at warden er blitt "oppgradert" til å snuse på WoWME osv? Endret 8. juni 2008 av Lyral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå