Gå til innhold

WoWME til 2.3.2


Anbefalte innlegg

fint det funket, ble female isteden for male=) men jeg har jo skjegg! hvor får jeg fikset dette? wowme 2.3.2 jeg er orc vist det har noe og si. takk for svar

 

Edit: også en ting til. hjelmene på orcs nå er utrolig stor. hvordan får jeg scalet den ned?

 

Edit 2: Thrall var jo veldig pen

 

Dette er da undead male og Orc female

Pen du ble o:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har noe som heter Warden, dette er et program du instalerer når du instalerer wow. GM's bruker dette til å se etter ulovelige filer og/eller bots. Men blir du tatt er det ikke så big deal. Tviler på at de perm baner noen for å modelchange characteren sin.

 

Feil:-)

 

Warden er et program som scanner pcen din for ulovlige filer og programmer som kan brukes til din fordel i wow (hacking etc), og sender informasjonen tilbake til blizzard. GM's har absolutt ingen makt over warden, i.o.m at warden er et program som selv banner/suspenderer accounts uten menneskehandling.

 

GM får faktisk ikke engang sjekket informasjon gitt av warden.

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Du har noe som heter Warden, dette er et program du instalerer når du instalerer wow. GM's bruker dette til å se etter ulovelige filer og/eller bots. Men blir du tatt er det ikke så big deal. Tviler på at de perm baner noen for å modelchange characteren sin.

 

Feil:-)

 

Warden er et program som scanner pcen din for ulovlige filer og programmer som kan brukes til din fordel i wow (hacking etc), og sender informasjonen tilbake til blizzard. GM's har absolutt ingen makt over warden, i.o.m at warden er et program som selv banner/suspenderer accounts uten menneskehandling.

 

GM får faktisk ikke engang sjekket informasjon gitt av warden.

Det viste jeg ikke. Da lærte jeg noe nytt idag og. Banner warden for modelchange?

Lenke til kommentar
Hva mener du? De 2 filene du plasere i data mappen for å endre model på characteren?

 

Uansett, hva er sjangsen for at man blir bannet hvis man bruker WoWME, så lenge man kun bytter skin på sin egen character, eventuelt andre som er lik rase.

Du blir ikke bannet for det, det som kan skje er at wow crasher og du må ta bort filene du prøvde å bruke. Men vis du gjør større forandringer som å lage hull i gjerdet på AB eller noe kan du bli reporter av players og bannet.

 

Jeg tviler på at du har noen som helst autoritet til å kunne garantere at folk ikke blir bannet for det. EULA er klinkende klar, så det eneste du bidrar til med gjettingen din er at enda flere risikerer ban.

Lenke til kommentar
Noe jeg har lurt på med tanke på model changing, vil det være mulig å endre modelen for den stealthede roguen/druiden til noe annet?

Altså så du alltid kan se dem...

 

Tror du kan det ja. Du kan også endre modellen for herbs, osv slik at de blir store og enkle å se. Derfor kan model changing gi deg fordeler i spillet og det er derfor ikke lov.

I wow EULA heter det "You agree that you will not (i) modify or cause to be modified any files that are a part of the Program or the Service; (ii) create or use cheats, bots, "mods", and/or hacks, or any other third-party software designed to modify the World of Warcraft experience; or (iii) use any third-party software that intercepts, "mines", or otherwise collects information from or through the Program or the Service. Notwithstanding the foregoing, you may update the Program with authorized patches and updates distributed by Blizzard, and Blizzard may, at its sole and absolute discretion, allow the use of certain third party user interfaces." Derfor vil jeg ikke anbefale å gjøre dette.Source

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd modeledit før, men prøvde det for første gang igår.

Gjorde om min Orc male warrior til først en bloodelf female warrior (haha). Men siden jeg fortsatt lagde mannlige orc'e lyder. Så jeg valgte å gjøre om til en Draenei Male isteden.

 

Var artig å se på og spille med et par timer, men ble fort lei av feil lyder til feil person. Vurderer å bytte ut mounten med en brewfest ram eller noe sånt, noen som vet om det er mulig?

Lenke til kommentar

Spill uten lyd da din fjott : / Personlig spiller jeg aldri med lyd, så jeg hakka lagt merke til det.

 

Jeg gjorde min hunter dwarf hunter, som ser ut som ett takras, han er faktisk så ille at jeg ikke klarer spille på han uten model editer. Men jeg gjorde han til enn human male hunter. Åh, fett ^^

 

Det skal jo være mulig. Likens som det med herbs. Og endre armoren. Men igjen, det vet jeg ikke hvordan.

Lenke til kommentar

En fin modeledit greie jeg vet om, er om man lager et hull i arena starting floor. Du blir bare rett og slett borte for dem andre spillerne, haha. Dette er selfølgelig exploit og bug abuse, men det kan skje en av to ting:

 

a)Motstanderne reporter deg.

b)Motstanderne lefter, fordi dem tror det er en bug.

 

Hvis tilfelle b) skjer, er du ganske heldig. Men det skjer ofte rundt 14-1500 rating, fordi der er det mindre experienced spillere. Husk at motstanderne ikke kan se navnet på motstanderne hvis dem lefter:)

 

Spill uten lyd da din fjott : / Personlig spiller jeg aldri med lyd, så jeg hakka lagt merke til det.

 

Jeg gjorde min hunter dwarf hunter, som ser ut som ett takras, han er faktisk så ille at jeg ikke klarer spille på han uten model editer. Men jeg gjorde han til enn human male hunter. Åh, fett ^^

 

Det skal jo være mulig. Likens som det med herbs. Og endre armoren. Men igjen, det vet jeg ikke hvordan.

 

Haha! Human hunter:)

 

Problemet er at alle klassene utenom bloodelf kan være warrior! Og eneste modelediten jeg fant var female, og det var ikke fett. Male bloodelf warrior hadde vært artig!

Lenke til kommentar

Bare sånn fyi. Lefter høres utrolig dumt ut :roll:

 

Elendig bug da : / Vist du ikke er skilla nok til å spille 1400 rating da gir du f i hele arenaen og holder deg til normal instances -__-"

 

Edit;

 

Human kan da heller ikke være hunter ? :roll:

 

Shamanen min er belf male : D

Gnomen min er undead male *tut tut*

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...