Gå til innhold

WoWME til 2.3.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh ?

 

Så det du sier. Er at vist du ikke klarer å vinne uten å bruke bug så du blir "borte". Såå ? ... Selvfølgelig du kan jo oppe rundt å være free rating for andre men men. Deg om det ;p

Det er såklart ikke greit å jukse, men å si at man kan drite i arena hvis man ikke klarer å holde seg over 1400 er bare tull. : )

Lenke til kommentar

Det er så klart ett valg man tar selv. Det skal jeg ikke si noe på.

 

Syns bare det blir litt meningsløst. Så klart kan man jo holde på slik som folk gjorde i s2. Der man kunne se folk med full merciless som fan ikke hadde peeeeiling på hva de gjorde. Samtidig so mde hadde 1200 - 1300 rating teams. Der liker jeg s3 bedre da. Med rating på items.

 

Personlig er jeg mer pve anyway.

Lenke til kommentar
Det er så klart ett valg man tar selv. Det skal jeg ikke si noe på.

 

Syns bare det blir litt meningsløst. Så klart kan man jo holde på slik som folk gjorde i s2. Der man kunne se folk med full merciless som fan ikke hadde peeeeiling på hva de gjorde. Samtidig so mde hadde 1200 - 1300 rating teams. Der liker jeg s3 bedre da. Med rating på items.

 

Personlig er jeg mer pve anyway.

Jepp det er det, og jeg er glad mange gjør det, ellers ville det vært ganske tungt å starte et nytt team hvis vi aldri hadde hatt noen å slå. : )

 

Sant det, s3 løsninga er mye bedre, så slipper jeg å se noobs i mine epics ; D

Lenke til kommentar

På gunn av at wow ikke klarte å skrive patchen på "Patch-2.MPQ" Har mest sannsynlig drevet på å rotet med den fila når jeg drev på med model edit : /

 

Fordi han er noob, og viste ikke at man bare kunne fjerne parth-4 og patch-5.mpq + Modeledit.exe

 

Gjør det neste gang, så sparer du masse tid :)

Guess what : p

 

Jeg gjorde akkurat det ;p

Og kjøre wow repair. 4 ganger. Ingenting hjalp :p

Lenke til kommentar
Baah.

 

 

Jeg som skulle gjøre ssc idag og greier x)

Rettet :)

 

Men gjør som jeg gjør. Når du laster ned model edit, skriver du ned navnet på alle filene som har med model edit å gjøre i et notepad produkt, og sletter alle filene når my patch kommer. Gjør det før du installerer patchen.

Lenke til kommentar

Skulle / Måtte.

 

Egentlig måtte ;o

Trenger ssc for BT pre quest. Skal nemlig joine nytt guild. Og jeg trenger BT questet ferdig o: Anyway !

 

Jammen.. Hm.. Når jeg lasted ned sånne mpq filer til å endre chars. Så var det jo mange forskjellige tall. Kan jeg kanskje ha bytta ut et wow fil med ei ME fil ?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke det med at folk sier at man blir banna av det, har brukt model-change i et år jeg. Har ikke blitt bannet...

 

Men det kan jo såklart bli musbrukt, så skjønner hvorfor blizzard ikke tilater det/vil ha det fjernet.

 

Men til trådstarter, fix til 3.2.3 har ikke kommet enda, men hvis du sender meg en PM, kan jeg gi deg adressa til siden den vil bli oppdatert på :)

Endret av Xarus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...