Gå til innhold

WoWME til 2.3.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du gjør er at du laster ned filen han har linket øverst. Den lagrer du hvor du vil. For min det var det desktop. Så åpner du den med hvilket som helst utpakkings program, og pakker ut Exe filen og begge .dll filene World of Warcraft mappen din.

 

Når du er ferdig med det finner du konversonen fra race X til race Y som du skal ha i listen han har laget under. Dette er gjerne 2 filer kalt patch 4 og patch 5.mpq tror jeg det var. Disse plaserer du i World of Warcraft -> Data

 

Når du er ferdig med dette kjører du Exe filen du plaserte i World of Warcraft mappen din. Da vil den starte wow for deg, når den har gjort det trykker du på f8, så skriver du inn passord og de får acc.. jeg mener så har du model changen.

Lenke til kommentar

Til informasjon: Tråden bryter ikke med noen retningslinjer, og vi nekter ikke brukere å bryte et spill sin EULA. Vi vil derimot ikke tolerere eventuell informasjon som kan lede til piratvirksomhet, slik som linking til piratprogramvare som opprinnelig koster penger.

 

Ikke kommenter denne posten i tråden.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

fint det funket, ble female isteden for male=) men jeg har jo skjegg! hvor får jeg fikset dette? wowme 2.3.2 jeg er orc vist det har noe og si. takk for svar

 

Edit: også en ting til. hjelmene på orcs nå er utrolig stor. hvordan får jeg scalet den ned?

 

Edit 2: Thrall var jo veldig pen

 

Dette er da undead male og Orc female

post-50611-1200264547_thumb.jpg

post-50611-1200264584_thumb.jpg

Endret av værdama
Lenke til kommentar
fint det funket, ble female isteden for male=) men jeg har jo skjegg! hvor får jeg fikset dette? wowme 2.3.2 jeg er orc vist det har noe og si. takk for svar

 

Edit: også en ting til. hjelmene på orcs nå er utrolig stor. hvordan får jeg scalet den ned?

 

Edit 2: Thrall var jo veldig pen

 

Dette er da undead male og Orc female

Er en helm bug, vet ikke ossen man får fikset den. Jeg må skjulde merciless hjelmen min, uheldig vis :( Den som er så kul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...