Gå til innhold

Soul Calibur 4 med.. ja, se selv.


Tomas SG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre folk fra andre spill er det som gjør Soul Calibur til Soul Calibur? Pisspreik. Tøffe karakterer, forskjellige karakterer som er utrolig bra balanserte, heftige våpen, varierte spillmoder og dårlig historie er det som gjør Soul Calibur til Soul Calibur. Andre folk fra andre spill er bare et irritasjonsmoment jeg gjerne kan klare meg uten. ;)

Lenke til kommentar

Dette må da være den merkeligste nyheten jeg har hørt på en stund. Synes dette virker rimelig tøft, jeg. Og hva realisme angår, så bryr det meg lite at et sverd og en lyssabel ligger på samme nivå. SC er blant de spillene der jeg virkelig ikke bryr meg om den slags. Da kunne jeg like gjerne klaga over at sverdene ikke kutter folk i to.

 

Men argh, Yoda? Jeg vil ha Darth Maul! Og muligheten til å kjøpe Vader via Live.

Endret av RevX
Lenke til kommentar
Men jeg vil virkelig påstå at Darth Maul hadde eid så heftig i dette spillet. Når de først skal velge ut to fra Star Wars-universet, kunne jeg jammen foretrukket han. Muligens Mace Windu også.

Enig. Darth Maul er den feteste Star Wars karakteren noen sinne. :yes:

Var trist at han døde...

 

Men tror nesten jeg blir nødt til å anskaffe meg en 360 eller PS3 bare for dette spillet!

Elsket toern til gamle Xboxen^^

Lenke til kommentar

Når det er sagt er jo Yoshimitsu med i Soul Calibur til Dreamcast.

 

Må bare få si ein ting, SC til DC er jo bare heilt utrolig herlig :D . Spillet har ein slik "egen" deilig feeling over seg når man sloss. Noe heilt annen enn f.eks DOA og Tekken.

 

Dette spillet her elsket eg altså,grafikken var bedre enn forventet også!

Lenke til kommentar
Må bare få si ein ting, SC til DC er jo bare heilt utrolig herlig :D . Spillet har ein slik "egen" deilig feeling over seg når man sloss. Noe heilt annen enn f.eks DOA og Tekken.

 

Det stemmer. Det jeg elsker med SC er at man bruker diverse våpen, at karakterene er interessante/morsomme, og musikken. Herrejemeni, musikken er direkte vakker. SC til DC er klart best for min del, utrolig imponerende spill for sin tid. Følelsen av å spille oppfølgerne er bare ikke den samme som når man kjører i gang eneren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...