Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nok, som Bjørnli sier, en blanding mellom cross processing og toning - bare å google etter "retro processing" eller lignende, så finner du nok flere typer og masser av tutorials. :)

Endret av Trondster
Skrevet

Er det ikke sånn at du har to typer Cross-processing, den ene gir grønnskjær, den andre gir orangeskjær? Avhenig av hvilken type film? C-41 vs E-6?

Uansett tror jeg man kan få til mye av det samme resultatet med kun split-toning i f.eks. Camera RAW.

Skrevet

I dag er V-dag! Kommer nok til å få reaksjoner og ubehag - hodepine, kvalme, trøtthet, dårlig mage, rød og hoven hud, røde øyne, og mye til - og verre skal det bli!

Starter med injeksjoner på 20 enheter - på topp (hvis ikke kroppen sier stopp før) skal jeg etterhvert opp på 100.000 enheter/injeksjon..

Gleder meg! :)

Skrevet

I dag er V-dag! Kommer nok til å få reaksjoner og ubehag - hodepine, kvalme, trøtthet, dårlig mage, rød og hoven hud, røde øyne, og mye til - og verre skal det bli!

Starter med injeksjoner på 20 enheter - på topp (hvis ikke kroppen sier stopp før) skal jeg etterhvert opp på 100.000 enheter/injeksjon..

Hva skal dette kurere? allergi?

Skrevet

Hva skal dette kurere? allergi?

Høres definitivt ut som allergibehandling. Lykke til Trondster!

Skrevet

Det er vel kanskje ikke selve nålestikkene man gleder seg til, men heller effekten av dem ;-)

Vel - den direkte effekten blir nok ubehag, tretthet og kløe, men den senere konsekvensen av å ha vært gjennom sånne effekter er fin.. :)

80% rapporterer markant forbedring etter en sånn runde - håper jeg er blant de heldige.. :)

• Liker 2
Skrevet

Har aldri merka no allergi mot noe som helst, så kan ikke si jeg vet åssen du har det, men krysser fingra for deg iallefall:)

Er ikke plaget selv*, men kjenner flere som er plaget. Og jeg skjønner Trondster godt at han prøver ut dette. Lykke til herfra også.

*) Bortsett fra en lett Nikon-allergi, da ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke allergi, nikon er jo giftig! :p

anyways: starta nettopp å se på Christian Frei - War Photographer, og etter få minutter aner jeg at dette kommer til å bli en sterk film/dokumentar

edit: tekstene svikta brått, og med litt tysk innimellom så tror jeg at jeg står over dette

Endret av Bjørnli
Skrevet (endret)

Utslitt, skal bli godt med et par dager fri :)

Tipper det er et sterkt utslag av Nikon allergi :p

Faktisk ikke, oppdrag fra onsdag til søndag; 60 GB råmateriale... faktisk ingen "slitasjeskader" i hender utrolig nok. Nikon tåler bøttende regn, gå i bakken med et brak (D3s + AF-S 70-200 + Quantum blits påmontert). Det spratt 4-5 ganger; var overbevist om at min kjære D3s' siste time hadde kommet; men neida :)

Edit:

Nøkkel til Nikon er hurtigtaster til _alt_, magi :) Ikke minst fokus-system fra en annen verden med tanke på effektivitet og hurtighet.

Endret av TGB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...