Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hehe, gamlingene snakket om showet i sted, tenkte meg ned dit, men så kom jeg på at jeg ikke har tid, og monstertruck bilder blir vel ikke så rå fra tribunen heller.

 

Ifølge Gizmodo og Enganged så er det bevist at D700 bildene var fake Marius =D

 

Takk! D700 klinger ikke så bra. Men tror nok at det kommer en D300x ;):yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk linselusa på bildet da...! :)

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/27/539339.html

 

 

PS! ikke skroll ned!!!!!!!

Flere enn meg som la merke til fyren i bakgrunnen som ser engstelig ut?

Lurer på om fotografen har spurt om tilatelse for å publisere han på dette bildet?

Vedder på han har en liten tisselur og derfor han sniklytter til sexologoen for gode tips og triks :p

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Spar pengan marius... er ikke verdt det... 5min med monster truck hvor de kjører frem og tilbake, resten er bmw og crossere...

Vært på et sånt selv. Selv om det faktisk VAR imponerende å se en dude på crosser hoppe gjennom brennende ringer, var det skuffende å stå en time i regnet før de endelig kjørte avgårde med mostertruck i to minutter.

 

Meeeen.. de bruker jo førti tusen liter bensin på mila. Nesten like mye som en Hummer H2 ffs. Så blir jo dyrt å kjøre lenge. :p

Lenke til kommentar
Min mor har to objektiver som ble kjøpt omtrent samtidig som henne 50E. Det jeg syntes virket litt merkelig, var at begge disse har USM. Var det vanligere med USM i objektivene på nittitallet enn det er nå, eller er det et tegn på at disse objektivene ikke er så dårlige som jeg først trodde?

Det er lenge siden Canon begynte med USM. Jeg har også en gammel 50E; men den skal doneres til RenPerle sin samling.

 

 

 

Tom

 

Gjett om det er en som sitter her og danser i sofaen nå.................

Lenke til kommentar
Lurer på om fotografen har spurt om tilatelse for å publisere han på dette bildet?

Han er for øvrig ikke hovedmotivet eller plassert i en situasjon som er krenkende ovenfor han selv, så tviler på at VG tar seg bryet til å spørre om tillatelse. :)

Jeg synes han ser ganske krenket ut :p

Lenke til kommentar
Ikke som dekker tyveri i utgangspunktet nei, men får se om bilens eller reiseforsikringa har noe å by på.

 

Om Canon er kjapp å får ut 5D MKII kan det hende det blir systembytte på meg. Verste er å sitte å brenne inne med masse ideer og villige modeller.

Jeg har en F50 du kan låne om du er veldig i beit ;-)

 

Ligger i butikken, jeg kan sende dem en SMS og be dem levere det ut til deg om du sender meg en PM med navn og telefonnummer.

Lenke til kommentar
Spar pengan marius... er ikke verdt det... 5min med monster truck hvor de kjører frem og tilbake, resten er bmw og crossere...

Vært på et sånt selv. Selv om det faktisk VAR imponerende å se en dude på crosser hoppe gjennom brennende ringer, var det skuffende å stå en time i regnet før de endelig kjørte avgårde med mostertruck i to minutter.

 

Meeeen.. de bruker jo førti tusen liter bensin på mila. Nesten like mye som en Hummer H2 ffs. Så blir jo dyrt å kjøre lenge. :p

 

 

350cheva motor bruker sikkert noen liter, men alt høres mye råere ut når man ikke har eksosanlegg... ;)

 

etpar bilder fra min ubetalte plass... :)

post-157045-1214597593_thumb.jpg

post-157045-1214597744_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...