Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Veldig passende at akkurat du svarte på det spørsmålet :p

Noe må man ta seg til med* – deriverte meg gjennom semesterets siste eksamensbesvarelse før jul tidligere i dag.

(*Passende ferieaktivitet: gå tur i Königsberg med min gode venn Euler. Eventuelt få ferdig masteroppgaven, da.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Urk.. bakgrunnen er 2.72m, mens rommet er 2.80 og så kommer veggopphenget og de som skal stikke ut av rullen. For øvrig enormt god kvalitet fra Manfrotto, igjen.

Får vel finne frem sagen og kutte av litt. :)

Edit: Done! Var ikke bare bare å sage over den pokkers rullen.

Nå skal jeg henge feste opp på veggen. Kjekt med god kvalitet på ting, men må det veie så mye? :p

Endret av gorpium
Skrevet

Servere er ikke hyggelige når de har stått på noen år og man tar shutdown for å bytte hardware. Strømforsyningen døde :(

Men fikk tak i ny ("billig" EPS type) og har nå fått økt lagringskapasitet med 3 TB :D

Skrevet
Urk.. bakgrunnen er 2.72m, mens rommet er 2.80 og så kommer veggopphenget og de som skal stikke ut av rullen. For øvrig enormt god kvalitet fra Manfrotto, igjen.

Nå skal jeg henge feste opp på veggen. Kjekt med god kvalitet på ting, men må det veie så mye? :p

Et tips til neste gang.

Ta og teip området som skal kuttes med maskeringsteip stramt,og bruk en elektrisk kapp/gjæresag.

Skrevet

Et tips til neste gang.

Ta og teip området som skal kuttes med maskeringsteip stramt,og bruk en elektrisk kapp/gjæresag.

Eller enda enklere. Flytt veggene! :p

Skrevet

Selv om det var en Mac er det direkte idiotisk oppførsel.

Men så er jo sikkerhetskontroll i Israel ingen spøk.*

* Med unntak av da en sikkerhetsvakt på MacDonalds tok trykklufthornet til en i reisefølget og undersøkte den, kom borti hornet og hoppet i takket. Det var kanksje ingen spøk, men jævla morsomt.

Skrevet
DÅ blir det snart Phenom II X4 945, må berre kopiere 500 GB først.............

Høres snasent ut. Hvordan er den i forhold til en Phenom 9150 X4, mon tro. Og hvor mye minne har du?

Tom

Skrevet

SLITEN! Og nesten blakk. HerreRockwell, det skulle vært forbudt med så mange folk i butikkene på en gang. Men nå er mesteparten av julehandelen unnagjort da. Hva med dere?

Skrevet
SLITEN! Og nesten blakk. HerreRockwell, det skulle vært forbudt med så mange folk i butikkene på en gang. Men nå er mesteparten av julehandelen unnagjort da. Hva med dere?

Får vel begynne å tenke på det snart :p

Tom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...