Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Kjend, gamalt problem med forumet som dukker opp for enkelte av og til.

For min del skjer dette når de flytter en tråd jeg har postet i. Jeg sendte en PM til Ueland i forrige uke, så drift er klar over det i hvert fall.

 

(Godt å høre at jeg ikke er den eneste som irriterer meg over sånt.)

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For min del skjer dette når de flytter en tråd jeg har postet i. Jeg sendte en PM til Ueland i forrige uke, så drift er klar over det i hvert fall.

 

(Godt å høre at jeg ikke er den eneste som irriterer meg over sånt.)

Nå vet jeg altså også hva som er årsaken til at jeg irriterer meg.

Det er dere IDIOTER som poster i feil forum som har skylda :mad:

 

(Sier mannen som ba om å få flytta en post to ganger i forrige uke)

Lenke til kommentar
Da blir det 1.4 extender på meg.

Hvorfor det? Har du ikke råd til skikkelige saker?

 

Gidder ikke kjøpe 200 2.8. Er billigere å kjøpe 1.4 extender. dessuten får jeg kompispris av en jeg kjenner.

 

Edit: Dessuten er det greit å ha teleconverter hvis jeg kjøper 70-200 2.8 senere

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Hu og hei! Snø i Dublin!!! Hvilken opplevelse, for et eventyr!!!

 

Det er første gang jeg har sett snø siden jeg flyttet bort hit, og det virker ikke som om de lokale har sett snø før, heller. Avdelingssjefen kastet oss faktisk ut fra jobben en time før tiden i dag, "Ye gotta go houme, it's snouwing!! IT'S SNOOOUWING!!". Så ut i rushtraffiken bar det, blant et folk som tydligvis er helt ukjent med konseptet "vinterdekk".

 

Fartsdumper er forholdsvis massive her borte, og jeg la merke til i flere sidegater vi passerte, så klarte ikke bilene å komme over dem, de ble stående og spinne i roten av dumpen. Så flere steder hadde de store dugnader for å dytte en og en bil over fartsdumpen.

 

Jeg pleier å handle på et shoppingsenter som ligger på bussruten hjem, og når vi nærmet oss shoppingsenteret var det full stopp i trafikken. Bussen hadd ikke flyttet seg en millimeter på flere minutter, så mange av oss bare gikk av bussen der den stod. Jeg stakk inn på Shoppingsenteret, først i minibanken, så til Eason der jeg kjøpte "Photojournalism, The World's Greatest News Photographers" (Ser ut til å være en flott bok for oss som liker dokumentarfoto), til Dunnes for å kjøpe mat og så opp til busstoppet. I det jeg var i ferd med å stige på bussen, innså jeg at det var samme bussen jeg hadde gått av 50 meter lenger opp i gaten 45 minutter tidligere. (Søt, kvinnelig bussjåfør, ikke til å ta feil av)

 

Halvveis hjemme hadde en stor gruppe drittunger laget flere gigantiske snøballer og sperret av veien i en kjøreretning. Når biler ble nødt til å stanse ble de bombardert med snøballer. En bilist ble sur og var så dum at han gikk ut av bilen. Han kom seg unna, men etterlot seg store, røde spor i snøen.

Lenke til kommentar

 

Takker for tipset. Har allerede sendt epost. :) Også er det jo en grunn til at jeg spurte her om stativfeste til objektivet også. :)

 

Fant et meget bra tilbud på finn på IS-utgaven, men han fikk solgt alt utstyret til en og samme fyr. Kan ikke klage, for jeg ville jo helst gjort det slik jeg også, dersom jeg skulle selge alt.

 

Edit: Har egentlig ikke råd til IS-utgaven, men det var som sagt et veldig godt tilbud. Kan maks legge ut 10k dersom det er med IS. Noe jeg neppe finner igjen...

 

Edit 2: Kurt Grusom: Tenkt noe mer på tilbudet?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
koster ikke slikt feste ganske mye? lurer på om ikke de lå på omlag 150$ i USA :dontgetit:

 

Jo, de originale koste flesk. JP skal visst ha 1099,- for det. Så et brukt til 500,- er ikke så ille, gitt. I alle fall om det ser pent ut.

 

At ikke alle her i verden kan sjekke eposten sin like ofte som meg. :p Venter på svar fra selger av objektivet uten stativfestet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...