Gå til innhold

"Se å flytte den skranglekjerra" (inneholder raseri)


Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

I ungdomen parkerte jeg selv i gata der jeg leide. Bilene kom enkelt forbi. Men en dag kom brannbilen på inspeksjon, og de la da lapp på ruta at jeg ikke hadde lov å parkere her siden de hadde problemer med å komme forbi meg. De har viss myndighet til det.

Jeg hadde nok flytta bilen. Jeg hadde ikke giddi å laga ekstra sjau i gata hverken for meg selv eller for foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I ungdomen parkerte jeg selv i gata der jeg leide. Bilene kom enkelt forbi. Men en dag kom brannbilen på inspeksjon, og de la da lapp på ruta at jeg ikke hadde lov å parkere her siden de hadde problemer med å komme forbi meg. De har viss myndighet til det.

Jeg hadde nok flytta bilen. Jeg hadde ikke giddi å laga ekstra sjau i gata hverken for meg selv eller for foreldrene mine.

 

Nå har han sagt flere ganger at brøytebil etc ikke har problemer med å komme forbi da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-98070

Jeg parkerte den der en gang, ja. Det var sent på kvelden, og naboen kom ut og ropte "TA ME REI DEN". Jeg ignorerte det totalt.

 

Men dagen etter møtte jeg på en annen nabo, han som bor nærmest der hvor jeg parkerer. Han sa på en høflig måte at bilen stod i veien for ham når han skulle rygge inn i innkjørlselen. Han sa også at han var klar over at jeg hadde rett til å stå der, men spurte om jeg kunne gjøre det bare for å ta litt hensyn.

Derfor gjorde jeg ikke noe mer sak ut av det, og har blitt vant til å gå et stykke til bilen allerede. Jeg og denne naboen ble også enige om at den kunne stå der en gang iblant, så lenge den ikke blir stående i flere uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...