Gå til innhold

Toshiba tror fortsatt på HD DVD


Anbefalte innlegg

selv om bd muligheten i ps3 er et viktig årsak så er neppe det hov årsaken til kjøpe av ps3 som er argumentet mitt

 

Greit nok, men det er i hvert fall en mye større faktor enn du tror, gjerne stor nok til at folk som ellers ville vurdert XBox360 kjøper PS3. Ellers ville aldri Sony ha brukt så mye penger og lansert PS3 så seint for å få med BD-drevet.

 

Microsofts ønsket neppe å virke snuskete som sony.

 

Haha, beste jeg noensinne har hørt! :)

 

Hvis MS ikke ønsker å virke snuskete, hvorfor har de blitt avslørt i å drive juks og snusk i nær alle land der har vært avstemning om OOXML skal bli en ISO-standard? Grunnen til at Microsoft ikke inkluderte en HD-DVD-spiller med XBox360 var for å kunne lansere den tidligere og billigere. Microsoft trodde åpenbart at å få Xbox360 ut på markedet såpass mye før PS3 var verdt å ikke være konkurransedyktig på media-siden senere i spillet, det var rett og slett bare en avveining de mente var økonomisk fornuftig.

 

hvorfor er det dem som skal konkurrere mot sony ?

 

Fordi Toshiba lager ikke spillkonsoller og fordi Nintendo ikke behøver større kapasitet enn DVD kan gi. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv om bd muligheten i ps3 er et viktig årsak så er neppe det hov årsaken til kjøpe av ps3 som er argumentet mitt

 

Greit nok, men det er i hvert fall en mye større faktor enn du tror, gjerne stor nok til at folk som ellers ville vurdert XBox360 kjøper PS3. Ellers ville aldri Sony ha brukt så mye penger og lansert PS3 så seint for å få med BD-drevet.

 

Microsofts ønsket neppe å virke snuskete som sony.

 

Haha, beste jeg noensinne har hørt! :)

 

Hvis MS ikke ønsker å virke snuskete, hvorfor har de blitt avslørt i å drive juks og snusk i nær alle land der har vært avstemning om OOXML skal bli en ISO-standard? Grunnen til at Microsoft ikke inkluderte en HD-DVD-spiller med XBox360 var for å kunne lansere den tidligere og billigere. Microsoft trodde åpenbart at å få Xbox360 ut på markedet såpass mye før PS3 var verdt å ikke være konkurransedyktig på media-siden senere i spillet, det var rett og slett bare en avveining de mente var økonomisk fornuftig.

 

hvorfor er det dem som skal konkurrere mot sony ?

 

Fordi Toshiba lager ikke spillkonsoller og fordi Nintendo ikke behøver større kapasitet enn DVD kan gi. :)

 

nå er det på progrmsiden microsoft operer da ?

jeg menr at da xbox360 kom var det ikke behov for hd

 

da blir engentlig spørmåle om det er en spillekonsol skal avgjøre hd-fomatet ?

det blir feil . Det er filmeskerene som skal avgjøre det ,men det har de tydligvis ikke fått

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...