sperm2k Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Trenger virkelig hjelp til å finne et co-op-spill til pc..! Ikke online eller lan, da.. Tenker kategorien action/skytespill helst da, men alle forslag mottas! FPS eller ikke spiller liten rolle, men vil ha fler spill man kan spille gjennom sammen med en kamerat etc. Moro å ha mulighet til å bruke spaker og.. Har ikke noe voldsom gamer pc, så helt nye eller veldig krevende er vel lite aktuelt, men kjører en del. ALLE forslag mottas med takk og et kjempesmil! Endret 9. januar 2008 av sperm2k
iNeo Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Søk. Har sett minst 5 tråder om akuratt det samme!
sperm2k Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Har sett noen jeg og, men alle viser til mye strategi, og det meste er online.. Er visst slik folk flest spiller, men ikke jeg.
Skagen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Bertelsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du kan ta en titt på Kane and Lynch :Dead Men, det ligger en demo oppe på Gamer.no. Ikke det beste spillet, men det er grei underholdning.
Patrick1991 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Så du leter etter et Co-op spill til pc, som ikke kan være online?? Vet ikke helt hva du tenker på nå Mener du at to spillere sitter på samme pc da eller? Se på klokkeslett hvis du synes dette var en dum post Er er utrolig trøtt så jeg tenker ikke helt klart
sperm2k Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Så du leter etter et Co-op spill til pc, som ikke kan være online?? Vet ikke helt hva du tenker på nå Mener du at to spillere sitter på samme pc da eller? Se på klokkeslett hvis du synes dette var en dum post Er er utrolig trøtt så jeg tenker ikke helt klart Ja, vanlig multiplayer.. Spille gjennom et spill sammen med en til på samme pc, om du skjønner! Ikke helt best formulert men..
sperm2k Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Battlefield 1942 ? krigsspill det da..? ut fra navnet. Skal sjekke det ut. Trodde det var mersom online/lan spill. Splitscreen eller..?
mr. Zilter Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg veit man kan spille Serious Sam: The second encounter med splitscreen.. Også er det Heroes of Might & Magic, da.. Tony Hawk 2, forresten! Det er moro, det.. Endret 9. januar 2008 av mr. Zilter
sperm2k Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Jeg veit man kan spille Serious Sam: The second encounter med splitscreen.. Også er det Heroes of Might & Magic, da.. Tony Hawk 2, forresten! Det er moro, det.. Har serious sam II, ikke noe annet enn co-op over lan der. Tenkte II og Second encounter var samme spillet, men det er det tydeligvis ikke..?
mr. Zilter Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg veit man kan spille Serious Sam: The second encounter med splitscreen.. Også er det Heroes of Might & Magic, da.. Tony Hawk 2, forresten! Det er moro, det.. Har serious sam II, ikke noe annet enn co-op over lan der. Tenkte II og Second encounter var samme spillet, men det er det tydeligvis ikke..? Nei, det er det ikke..
Footy Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) anbefaler dere å ihvertfall lage et lite lan, åpner mulighetene deres enormt.. Skal dere ha det du prater om må du jo mange år tilbake for å få noe særlig utvalg Endret 9. januar 2008 av Footy
andi_c Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 LOTR:return of the king er bra på Coop på samme PC.
sperm2k Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 LOTR:return of the king er bra på Coop på samme PC. har akkurat spilt det ut.. men jævli rått, helt enig!
sperm2k Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 anbefaler dere å ihvertfall lage et lite lan, åpner mulighetene deres enormt..Skal dere ha det du prater om må du jo mange år tilbake for å få noe særlig utvalg hmm.. ja, mulig d. sikkert moro. men for å koble 2 PC-er sammen, hva må man ha? er ikke særlig inne i denne nye pc-verden.. Switch og nettverkskabler, eller er jeg helt på villspor..? Doom 3 med open co-op (mod) funker fint det open co-op? noe tilleggsgreier som må lastes ned da eller..?
Ozelot Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Battlefield 1942 ? krigsspill det da..? ut fra navnet. Skal sjekke det ut. Trodde det var mersom online/lan spill. Splitscreen eller..? Ingen splitscreen nei, men jeg troppe du ville ha et spill du kunne spille med andre over f.eks. lan. Har du ikke hørt om BF1942 så burde du finne en demo av det og prøve. Er et FPS krigsspill hvor du kan fly fly, kjøre tanks og litt skip. Kan spilles med venner over lan eller internet.
Kaffeleif Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Du kan jo alltids prøve spillet Bubble Bobble, litt gammelt men morsomt allikavel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå