Gå til innhold

Entourage er kanskje over for godt.


Anbefalte innlegg

http://www.ok-magazine.com/news/view/3419

 

"Honestly, the scariest potential surprise is that there may not be a show next year," Adrian revealed to OK!, adding, "If there is not a resolution with the writers' strike soon."

 

Neeeeeeeeeei :(

 

 

 

Håper ikke det skjer. Entourage er så utrolig bra imho. Entourage er på Topp 2 lista mi over tv serier. (den andre er X Files, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best :p )

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
The End for Entourage?
may not be a show next year

Den overskriften er jo bare tull! Adrian snakker bare om NESTE ÅR.

Det er jo logisk at serien blir utsatt når det er streik. Står absolutt ingenting i artikkelen som tilsier at serien skal kanseleres!?

 

Dårlig gjort å skremme folk på denne måten. :thumbdown:

Lenke til kommentar
The End for Entourage?
may not be a show next year

Den overskriften er jo bare tull! Adrian snakker bare om NESTE ÅR.

Det er jo logisk at serien blir utsatt når det er streik. Står absolutt ingenting i artikkelen som tilsier at serien skal kanseleres!?

 

Dårlig gjort å skremme folk på denne måten. :thumbdown:

 

Artikkelen er fra:

December 18, 2007

 

Hvilket vil si i år :)

Lenke til kommentar
Entourage er kanskje over for godt.
may not be a show next year

Den overskriften er jo bare tull! Adrian snakker bare om NESTE ÅR.

Det er jo logisk at serien blir utsatt når det er streik. Står absolutt ingenting i artikkelen som tilsier at serien skal kanseleres!?

Les innlegget mitt en gang til. Adrian snakker(i 2007) om neste år! Jeg er ikke Adrian.

 

Hva er poenget ditt? Hva mener du med "over for godt"?

Lenke til kommentar

Da ser du dårlig.

Skjønner du virkelig ikke at den overskriften er bare bullshit, og at de lager sånne falske overskrifter for å lure folk til å lese "nyheter" som i virkeligheten ikke er noe nytt.

Det eneste som blir sagt i selve artikkelen er jo at serien blir forsinket(til neste år) hvis streiken fortsetter. Og det har vel de fleste oppegående mennesker skjønt for lenge siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Isåfall har sesongen begynt med produksjonen litt hvertfall ifra forfatterne sin side, tittlene på noen av de første episodene i sesong 5 er kommet ut:

 

Episode 5.01 Fantasy Island

Episode 5.02 Unlike A Virgin

Episode 5.03 The All Out Fall Out

Episode 5.04 Fire Sale

 

Source: SpoilerTV

Lenke til kommentar

Oppstart ser ut til å være i september.

 

Tatt fra Wikipedia:

"Production began on the Season 5 with 12 episodes to be initially produced but Producer Ellin said that if HBO decides to order more at the last minute, then they are up for it. Season 5 planned to satirize the writers' strike but has been scrapped as Ellin feels that most people are over the whole debacle and would prefer to deal with different material. Due to the writer's strike, Season 5 will premier in September 2008 instead of June.

 

Among the story lines for Season 5 will be the return of Domenick Lombardozzi, the actor who plays Dom. Ellin wrote him in intending for Dom to be a permanent fixture of the entourage. Unfortunately, he didn’t anticipate the audience’s negative reaction to the character, which ultimately led to Lombardozzi’s early exit. Ellin has a personal goal to bring Dom back, but this time he’ll have a storyline we can empathize with. Giving him terminal cancer is one idea they're considering. Ellin says he has four more seasons of scandalous behavior in reserve, insisting that Entourage will probably run through year eight."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...