Gå til innhold

Entourage er kanskje over for godt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Jeg likte Entourage veldig godt, men jeg må si at hvis ikke Ari Gold hadde vært med så hadde jeg ofc ikke sett serien. Det er han som ER SERIEN.

 

Angående sesong 5:

 

Se filmen hos Youtube

 

Etter deg jeg har lest rundt på nettet, så starta de med å filme sesong 5 i mars. Den orginale planen før streiken var at de skulle begynne å filme i februar og sende sesongen på lufta i Juli 2008 men det har altså blitt flytta til September 2008. Så jeg vil tro at det endelig at vi får sesong 5 servert på et sølvfat til høsten.

 

back in the fall

Posted by: Anonymous on Mar 2nd, 2008 | 03:22pm

 

Entourage will be back in the fall. I read somewhere that it will be back on Sept 28th. I too was pyched when I read the EOnline article and was further thrilled to see that Adrian Grenier has shaved his beard.

Can't wait to see what Doug Ellin does with the Entourage boys next season.

Hope to see that they recut Medillin to salvage the mess Billy Walsh left.

I have a feeling Vince will be making "Lost in the Clouds" instead of "Silo", but that "Clouds" will be a big hit. This would explain why he was able to keep the long hair and scruff.

Hope Eric gets more clients and more respect.

Want to see Drama's show become a big hit and have him nominated for an Emmy.

Turtle should finally break into the music industry, maybe sign a female rapper.

Romance for everyone- it's time for these boys to become men. Would love to see Vince meet a girl that isn't so hot for him and willing to jump into bed with him. Maybe a little rivalry with Eric for her attentions.

All I can say is I can't wait for the first spoilers and set pics to hit the net!!

 

Det er endelig bekrefta at sesong 5 vil komme i år. September. Dette er fra skaperen av Entourage:

 

http://teamsugar.com/1098221

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...