Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp kjøpt en X3220, så om den ikke kommer på tilbud slipper jeg å angre :p

Da kan vi heller få knalltilbud på X3210 og Q6600

 

For å få orderene samlet kan jeg bare la dem ligge i kurven og merke hele orderen med timessalg etterpå?

Nei, lag separate ordrer merket TIMESALG.

 

Kan det virkelig stemme at det hovedkortet til 1000kr mangler quad-støtte?

Synes 975X HK'et var litt stusselig og at man heller kunne lagt opp Asus P5M2P-E/4L som et meeget godt alternativ for serverbruk, og som tom. har full hw støtte for Linux etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
For å få orderene samlet kan jeg bare la dem ligge i kurven og merke hele orderen med timessalg etterpå?

Nei, lag separate ordrer merket TIMESALG.

 

Kan det virkelig stemme at det hovedkortet til 1000kr mangler quad-støtte?

 

Varene som ligger i handlekurven har i alle fall samme pris fremdeles :)

Lenke til kommentar
Kan det virkelig stemme at det hovedkortet til 1000kr mangler quad-støtte?

 

Jeg har testet dette kortet, og kan bekrefte at det dessverre ikke har offisiel støtte for quad. Det har kommet en versjon 2 av dette kortet som støtter dette.

 

TEST

Hmm.. gi oss heller Asus P5M2P-E/4L som også flere andre her har foreslått, for serverbruk.

 

Nå må vi banke i bordet her og rope Q6600 og håpe de tar den inn på neste, siste med nye, timesalg. :(

Og X3210 for oss som skal ha Quad server :(

 

 

EDIT:

Blir det ikke noe av dette HK'et og CPU'en så får jeg kjøre på min 5 år gamle P4 S478 server i ennå noen år.

 

Netshop, make our dreams come true :)

 

Gi oss:

Asus P5M2P-E/4L, Xeon 3210, 2*2GB PC5300 Kingston Value, Q6600 for mange her inne, jeg kjøper samtlige produkter. Samt 750GB 32MB cache disk eller 1TB Samsung F1.

 

 

EDIT:

Jeg hopper i bilen og kjører hjem nå og ser hva som venter meg når jeg er hjemme.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=34244

 

Er ikke denne kjøleren kun for socket a, og dermed relativt ubrukelig nå for tiden? Syns å huske at microplex solgte de ut for 50kr stykke for et halvt års tid siden eller noe. Merkelig "tilbud".

 

jeg har 3 slike liggende hjemme, tror det var 25kr pr stk(ikke hos microplex), det var ihvertfall VELDIG billig, tror det tapte ganske bra på å selge dem.

 

det var ganske dyrt i forhold til hva det har vært andre steder.

 

btw, psdata.no har bedre tilbud på harddisk enn det tilbudet som er der, for 700gb versjonen

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Steike der kom jaggu surround-receiveren min jo! Håper virkelig frakten gjør den dyrere enn det jeg betalte på Hi-Fi Centeret. ;)

Og tven min, som jeg bare enda ikke har kjøpt! Legendarisk timesalg!

 

Kjempeinitiativ av Netshop. Ikke uten grunn at jeg som regel anbefaler dere for venner og kjente...

Lenke til kommentar

NB!

Dere skal ha skryt for meget bra siderespons denne gangen! Det har gått knirkefritt!

 

Nå må vi banke i bordet her og rope Q6600 og håpe de tar den inn på neste, siste med nye, timesalg. :(

 

Sorry, men Q6600 selges på omtrent 0 i margin, så det går dessverre ikke med tilbud på den. Beklager.

Hva med X3210 og/eller X3220? Flere som kan tenke seg en rimelig X3210 i server og X3220 i PC-en.

 

EDIT:

Føkk jeg klarte ikke kjøre hjemover fra jobb nå, jeg løp opp trappa igjen så nå kan jeg liksågodt vente 15min og se hva som kommer på siste tilbudet. Fyker penga ut, eller drar jeg hjem uten stor pengebruk hmm...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=34244

 

Er ikke denne kjøleren kun for socket a, og dermed relativt ubrukelig nå for tiden? Syns å huske at microplex solgte de ut for 50kr stykke for et halvt års tid siden eller noe. Merkelig "tilbud".

 

Provoserer vel på meg et helt forum nå, men:

Disse Eksplosive dagene er sjeldent mye å rope hurra for;

- prisene er ofte knapt nok lavere og sjeldent billigst.

- mye av det samme (som ovennevnte eksempel) kommer på ny og på ny - ofte utdatert skit :)

 

Og ja, jeg er klar over Netshop's gode service, og ja - jeg har handlet på slike tilbudsdager

(og ja - kommer det rette tilbudet så gjør jeg det igjen :green:)

 

For all del - fin gimmick av Netshop. Er bare overrasket over at det resulterer i 5K-poster på diskusjon.no - HVER GANG!

 

*Avventer grilling*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...