Gå til innhold

Dårligste sangen du noen gang har hørt


ChalStye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rosa Helikopter og alt av Bjørn Rosenstrøm

 

hva?????

bjørn rosenstrøm er konge.

 

hmm. ovefor ser dere hva som abeslutt ikke bure gjøres. å starte en total dødfødt diskusjon uten å egentlig bringe noen nye argumenter til diskusjonen. la meg prøve på nytt:

 

bjørn rosenstrøm er konge. passer kanskje ikke til hverdag men til fest er det kånge musikk. basta :yes:

Lenke til kommentar
Rosa Helikopter og alt av Bjørn Rosenstrøm

 

hva?????

bjørn rosenstrøm er konge.

 

hmm. ovefor ser dere hva som abeslutt ikke bure gjøres. å starte en total dødfødt diskusjon uten å egentlig bringe noen nye argumenter til diskusjonen. la meg prøve på nytt:

 

bjørn rosenstrøm er konge. passer kanskje ikke til hverdag men til fest er det kånge musikk. basta :yes:

 

Topic: Dårligste sangen du noen gang har hørt

 

Ergo (slik jeg forstår det): Dette er hva man personlig synes er den dårligste sangen. Og jeg synes Bjørn Rosenstrøm er noe av den verste fjortismusikken som noen gang er produsert.

Lenke til kommentar
Jeg misliker generelt boybandmusikk (homopop)

 

:lol: Så enig, så enig... Finst det verre musikk enn boyband, det er jo f*en meg samme teksten gjennom hele duren!!! Alle sangene!!! :evil: Ordene som blir brukt: girl, love+et par andre ord som har absolutt ingen sammenheng med resten av teksten å gjøre...

 

EDIT: Etter å ha sett en film på TV2 nå nettopp, fant jeg ut at ikke alle tekster er like... (Les: Boyzvoice...)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Blir veldig forundra når ingen har nevnt toy box! Våkna en gang av at en kompis i militæret (han er 20 år) satt og sang etter en av "hitene" deres, superman, eller supaman som de sier. Ble veldig, veldig bekymra for han og visste ikke hva jeg skulle gjøre! Etterpå nekta han for alt, men jeg vet hva jeg hørte! Det var en helt grusom opplevelse!

 

En annen ting jeg har opplevd, er å laste ned Arman van Helden med koochy (dette var mange år siden). En kompis syns han hadde en låt som var så bra, og da måtte jo også denne være bra. Etter å ha sittet i sånn rundt en time med isdn på en sinnsykt treig server, fikk vi endelig høre låta. Alt ble svart i hodet mitt og en stemme hvisket "drep, drep" gjentatte ganger. Men kompisen min syns den var kul. Kan noen laste ned låta og si sin mening, bør jeg få han tvangsinnlagt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...