Gå til innhold

Dårligste sangen du noen gang har hørt

ChalStye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er så mange verste sanger at dette blir umulig. :roll:

Sant nok... men det er alltid visse låter som tar kaka... hvis man utelukker sangkategorier som Country/punk/og nymotens drit som Røyksopp.... F4ENS ÆSJ!

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
kanskje den sangen som heter "Erase and Rewind" (aner ikke hvilken artist), men den er oxo helt forferdelig... Slitsomt.... :grumpy::evil::evil::evil::evil::evil::grumpy:

Cardigans :)

Skrevet
Ole ivars - KOngen av camping plassen :D

ØØØØØY

denne sangen som starter slik:

... / Nei, så tjukk du har blitt / Nå har du jaggu meg lagt på deg litt! /

Før var du tynn som en høvelflis / Nå har du blitt tjukk som en julegris /...

er da verdens beste sang

Skrevet
Ole ivars - KOngen av camping plassen :D

ØØØØØY

denne sangen som starter slik:

... / Nei, så tjukk du har blitt / Nå har du jaggu meg lagt på deg litt! /

Før var du tynn som en høvelflis / Nå har du blitt tjukk som en julegris /...

er da verdens beste sang

Ingen tvil! Har den som ringetone :)

Skrevet

Det må vel være fuglesangen ,..eller fugledansen eller hva den nå heter...om man kan kalle det sang da.... Helt forferdelig å høre på.

Skrevet
Headshot"]Hmm.. den mest irriterende sangen må vel være Destiny's Child med Survivor, å herreguuud den sangen går meg på nervene, roper og skriker i et!

Dårligste... hmm... den må jeg tenke mere over  :D

Enig... slitsomme sanger der folk bare skriker er forferdelig :evil::grumpy:

Skrevet

Jeg misliker generelt boybandmusikk (homopop), og Rosa helikopter er selvfølgelig inkl. på min hatsliste! Jeg husker for en tid tilbake ble noen låter fra "Daft Punk" spilt..... Yuk! Blir kvalm når man hører stemmen til sanghomoen vrir seg pga. av alle syntheffektene... Høres ut som han har pissa på en høyspenttransformator!

Skrevet
En remix av Rosa Helikopter som heter Lyseblå Volvo og er laget av noen norske idioter som prøver å synge svensk :)

Hadde du giddi og maila meg den?

Må bare ha en kødde sang til...

Straydog: Nei det er helt feil sang...

jeg har upploada den KOngen av camping plassen

Skrevet

Westlife A1 backstreetboys britney spears las ketchup destiny child osv BARE REN FAEN SKAP

POD Nickelback Howard shore ( manneb bak musikken til LOTR) Klovner i kamp Eminem det er MUSIKK!!!!!!!

Skrevet
Jeg husker for en tid tilbake ble noen låter fra "Daft Punk" spilt..... Yuk! Blir kvalm når man hører stemmen til sanghomoen vrir seg pga. av alle syntheffektene... Høres ut som han har pissa på en høyspenttransformator!

Jepp, glemte Daft Punk... det er musikk som mangler absolutt alt som gjør musikk verdt å høre på.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...