Gå til innhold

Mini-tastatur for stuebruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var nice, men følger blåtann mottaker med eller må man ha dette i PC-en utenom?

 

edit: og funker dette i bios? Har irritert meg over andre trådløse tastaturer jeg har testet på mediacenter PC-en så funker de ikke før jeg får fyrt opp windows..

Endret av phax
Lenke til kommentar

Regner med at denne bruker samme BT 2.0 EDR dongelen som de andre BT produktene dems(bare de ikke bruker den som ikke fungerer med vanlige BT enheter igjen som på vanlige DiNovo edge), så den følger nok med!

 

Mitt edge tastatur fungerer hvertfall veldig fint i Bios. :-)

Lenke til kommentar
Denne var nice, men følger blåtann mottaker med eller må man ha dette i PC-en utenom?

 

edit: og funker dette i bios? Har irritert meg over andre trådløse tastaturer jeg har testet på mediacenter PC-en så funker de ikke før jeg får fyrt opp windows..

 

Fra Logitech's hjemmeside:

Point-to-point technology pre-paired with DiNovo Mini keyboard. (Does not act as a hub.)

 

Så den har med en USB-dongle eller noe sånt som er forhånds-parret med tastaturet. Det gjør det nok vanskelig å få det til å funke med mobiler eller PS3'er også (TIPPER jeg). Jeg har Logitech DiNovo 2.0 på min stasjonære og har aldri hatt noe problem med å få det til å funke i BIOS. Ikke med et RF-tastatur jeg har til min HTPC heller.

 

PS: Har forresten Logitech QuickCam Pro 4000, Z-3 høyttalere, DiNovo 2.0, et gammelt Media-desktop Optical og en Harmony 885 som alle virker veldig bra. Har også et Logitech Wave tastatur på jobben som jeg er veldig fornøyd med! ;-)

Endret av pstub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...