Gå til innhold

Hvilket spill skal vi vente på nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke EN som har nevnt Fable 2? Fable to burde være det ene spillet alle venter på. liker du Oblivion, liker du Fable. liker du andre spill hvor det er friheten i det som tiltrekker deg, kommer du garantert til å like Fable.

 

En av de "kule" tingene som skulle være i spillet som utvikleren snakket om i et intervju var en hund. Viser bare hvor interessant det kommer til å bli.

 

Påstanden om at hvis man liker Oblivion, så liker man Fable skjønner jeg ikke helt. Spillene er ikke like i det hele tatt, Fable er et simpelt spill i forhold til Oblivion, spillet har et altfor enkelt kampsystem og lite frihet.

 

Tilbake til det jeg EGENTLIG skulle poste :). Venter spent på Final Fantasy XIII, blir utrolig gøy!

Lenke til kommentar

Resident Evil 5, Grand Theft Auto 4, Killzone 2, God Of War 3, Ninja Gaiden 2, Metal Gear Solid 4, Alan Wake, Super Smash Bros Brawl, Burnout Paradise, Mario Kart Wii, Mafia 2, Devil May Cry 4, Battlefield Bad Company og sikkert garantert fler :D

 

 

Det kan bli ett flott spillår viss alle dem kommer da, har tatt med spill som kommer kansje i 2009 og som RE5, Alan Wake og kansje par til :p

Lenke til kommentar

Tror Fable 2 kommer til å være en skuffelse på samme måte som Fable, Black and white 1 og 2.

 

Er ikke det at det er så dårlig, er bare det at kjære Peter hauser opp spillene sine noe så inn i gampeskauen så leverer han bare litt av det!

 

Videre så gleder jeg meg som en unge til spore, og det er fordi det lager en egen sjanger som jeg har savnet fra første stund :)

Lenke til kommentar
ikke EN som har nevnt Fable 2? Fable to burde være det ene spillet alle venter på. liker du Oblivion, liker du Fable. liker du andre spill hvor det er friheten i det som tiltrekker deg, kommer du garantert til å like Fable.

 

En av de "kule" tingene som skulle være i spillet som utvikleren snakket om i et intervju var en hund. Viser bare hvor interessant det kommer til å bli.

 

Påstanden om at hvis man liker Oblivion, så liker man Fable skjønner jeg ikke helt. Spillene er ikke like i det hele tatt, Fable er et simpelt spill i forhold til Oblivion, spillet har et altfor enkelt kampsystem og lite frihet.

 

er det alt du har hørt om det? en hund? vel, da kan jeg begynne med noe alle burde gha hørt om det, du kan kjøpe alt. hvis du har lyst på en liten bit av en vei, så kan du kjøpe den. butikker, hus, skoger, slott, o.s.v

 

og, Fable er ingenting likt Oblivion, nei. bortsett fra at begge sikter på og gi deg total frihet. der Oblivion ikke bryr seg om konsikvenser, er det sånn at hvis du dreper noen på fable, så får det en etterhandling, me enn at hvi en vakt ser deg får du en bot. videre, så er ALLE Oblivion fan's jeg kjenner, like opphengt i Fable, noen ganger mer.

 

og fable har kanskje et kampsystem amn kommer seg inn i på et par timer, men er det en dårlig ting? noen ganger er det litt bedre enn å sitte tre dager før du kommer inn i kampsystemet. dessuten, den hunden, kommer til å bli genial!

 

og fable skuffende? jeg har ingenting og si på det. jeg synes det er en av de beste spillene som finnes der ute.

Lenke til kommentar
ikke EN som har nevnt Fable 2? Fable to burde være det ene spillet alle venter på. liker du Oblivion, liker du Fable. liker du andre spill hvor det er friheten i det som tiltrekker deg, kommer du garantert til å like Fable.

 

En av de "kule" tingene som skulle være i spillet som utvikleren snakket om i et intervju var en hund. Viser bare hvor interessant det kommer til å bli.

 

Påstanden om at hvis man liker Oblivion, så liker man Fable skjønner jeg ikke helt. Spillene er ikke like i det hele tatt, Fable er et simpelt spill i forhold til Oblivion, spillet har et altfor enkelt kampsystem og lite frihet.

 

er det alt du har hørt om det? en hund? vel, da kan jeg begynne med noe alle burde gha hørt om det, du kan kjøpe alt. hvis du har lyst på en liten bit av en vei, så kan du kjøpe den. butikker, hus, skoger, slott, o.s.v

 

og, Fable er ingenting likt Oblivion, nei. bortsett fra at begge sikter på og gi deg total frihet. der Oblivion ikke bryr seg om konsikvenser, er det sånn at hvis du dreper noen på fable, så får det en etterhandling, me enn at hvi en vakt ser deg får du en bot. videre, så er ALLE Oblivion fan's jeg kjenner, like opphengt i Fable, noen ganger mer.

 

og fable har kanskje et kampsystem amn kommer seg inn i på et par timer, men er det en dårlig ting? noen ganger er det litt bedre enn å sitte tre dager før du kommer inn i kampsystemet. dessuten, den hunden, kommer til å bli genial!

 

og fable skuffende? jeg har ingenting og si på det. jeg synes det er en av de beste spillene som finnes der ute.

 

*HOST fanboy HOST'

 

Mye riktig idet du sier, bare ikke vær på partisk :) Dette som skulle være total frihet er ikke SÅ riktig som det skal være, men det kommer seg :)

Lenke til kommentar
*HOST fanboy HOST'

 

Mye riktig idet du sier, bare ikke vær på partisk :) Dette som skulle være total frihet er ikke SÅ riktig som det skal være, men det kommer seg :)

 

wha mener du? at jeg skal være flau over å være Fable fan? jaja, blir vel sett ned på av fable hater... jeg står fast på at alle burde vente på det, som utviklerene selv sa

"enten går vi på tryne, og har sløst vekk 18 måneder av livene våres, eller så skaper vi en revulosjon, og en ny generasjon med spill." (dette er oversatt til norsk, som jeg er sikker på at utviklerene selv ville ha formulert det hadde de kunnet snakke norsk.)

 

Edit: du har rett, det var ikke full frihet i Fable, man var gjerdet inne på veier, og kunne ikke dra fra dem, men man kunne reise hvor som helst på dem, når som helst.

Endret av UNOCK
Lenke til kommentar

Fable er et fantastisk lineært spill, og de få valgene man faktisk har i spillet får konsekvenser, men de utgjør så fantastisk lite. Så det å si at Fable sikter på å gi total frihet er fullstendig feil.

 

Ikke misforstå nå UNOCK, jeg elsker Fable og gleder meg villt til Fable 2, men det du sier om at det er så fritt osv, er fullstendig feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...