Gå til innhold

Den lille tråden for sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes i hvertfall (med min utrente gane) at vi slår ganske mange andre akkurat på sjokoladefronten.

... Og nettopp i premisset ligger grunnen til en logisk feilslutning.

Endret av wingeer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er faktisk enig med Makhshava og nybb her. Jeg har smakt utallige sjokoladetyper i alle slags former, smaker og typer. Jeg tror jeg bare kan komme på 1 sjokolade som er like god/bedre enn Freia, selv om de er forskjellige på mange måter.

Det er ikke nødvendigvis slik at dyrere sjokolade=bedre smak, og selvfølgelig er det mye smak og behag i bildet.

inb4 Valrhona og Amedei, jeg synes ikke det var så godt :/

Om du synes Freia sin melkesjokolade er bedre enn Amedei sin, så er alt håp ute :p

Valrhona sin kan jeg gå med på ikke er så ekstremt fantastisk (den med 40% kakao er imidlertid mye bedre enn den med 30%), men Amedei sin lyseblå er perfekt.

Skrevet

Jeg har en kamerat som bor i England og som av og til sender meg engelsk snop (og jeg sender norsk snop tilbake). Har dere noen tips om gode, engelske sjokolader jeg kan be ham sende meg?

Skrevet

Er utveklslingsstudent i England, og må si livet blir ikke bedre enn som det er no, ligger i sengen og spiser FREIA melkesjokolade og drikker iskald melk.. livet <3

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen i Drammen som veit hvor man kan få tak i den nye sjokoladen til "Sjokoladeprinsen"?

Sunkost på Rortunet (Slemmestad) blir nok det nærmeste, så vidt jeg kan se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...