Gå til innhold

Dyrt med butikkspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spaceworld er vel det dyreste stedet du kan gå til for å kjøpe spill. Om du gidder å vente, så er det absolutt best å bruke prisguiden og bestille via nett. Om du har spillbutikker i nærheten (EB, GAME) kan du også sjekke hva de har av brukte spill. Har spart en del hundrelapper sånn, men det er også en del overprisede greier der. Fant f.eks. Overlord på GAME i Bergen, 499kr brukt. Betalte 199kr fra Platekompaniet et par hundre meter unna.

Lenke til kommentar

Billige spel i butikk ser eg sjeldan, dete er i så fall ikkje i dei store kjedene som Lefdal, Elkjøp, Expert osv...deiras tilbod er normalpris og vel så det på nettet. Har funnet ein del billige spel i andre butikkar, men det er kun tilfeldig, kjøper så og sei alt på nett. Det er billigast, og eg slepp gå ut døra. Kjapt, trygt og billig. :)

Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig å forså at det faktisk må være dyrere i butikk. Jeg kjøpte Xboxen min på Elkjøp rett før jul for 2900,-. Da hadde jeg en ganske heftig debatt med selgeren før jeg kjøpte, da det faktisk står at boksen koster 2500,- på Elkjøp sine nettsider. Det viste seg at Elkjøp-butikkene faktisk konkurrerer mot sine egne nettsider. Som selgeren sa: "Det er mye billigere å leie et lager i Larvik, enn det er å leie et stort lokale inne på et kjøpesenter midt i sentrum". Årsaken til at jeg fremdeles valgte å kjøpe Xboxen på Elkjøp var rett og slett at jeg ville ha konsollen i jula. Det er jo en kjent sak at posten sliter i jula...

 

Men jeg syns faktisk ikke vi skal fortsette å kjøpe spill på disse altoppslukende kjedene. Enten kjøper vi billig på nettet, eller så syns jeg vi bør satse på en dedikert spillbutikk hvis man har en slik i nærheten. Her på Lillehammer har vi en relativt nyoppstarta Gamezone, som virkelig har hyggelig personale med peiling, og prisene er faktisk bittelitt billigere enn kjedenes. Sjelden med priser opp mot 599,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...