Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Technoboy

TechnO'boy

Techno BOY

Techno pez

Ricky-Rally

AMD king

Global Player

Mr Electro

Truckdriver

Nokiaboz

Saxboz

Techno kozz

Techno boi ++++

 

Beklager med denne usmakelige spammingen min. Har oppdaget at dette har gått over stokk og stein og har nå valgt å trekke meg tilbake. Beklager alle som har blitt støtt av mine ekle kommentarer og stygge avatarer. Min identitet kommer aldri til å bli røpet.

Beklager oppstyret.

MVH Technoboy og Mr X

 

Ricky Rally, glemte du. Uansett, håper dette seriøst ment. Dette respekterer vi (jeg i allefall...).

 

ja,:yes: ricky rally står på listen! :roll:

 

/*-H2H

Lenke til kommentar
Technoboy

TechnO'boy

Techno BOY

Techno pez

Ricky-Rally

AMD king

Global Player

Mr Electro

Truckdriver

Nokiaboz

Saxboz

Techno kozz

Techno boi ++++

 

Beklager med denne usmakelige spammingen min. Har oppdaget at dette har gått over stokk og stein og har nå valgt å trekke meg tilbake. Beklager alle som har blitt støtt av mine ekle kommentarer og stygge avatarer. Min identitet kommer aldri til å bli røpet.  

Beklager oppstyret.

MVH Technoboy og Mr X

 

Ricky Rally, glemte du. Uansett, håper dette seriøst ment. Dette respekterer vi (jeg i allefall...).

 

ja,:yes: ricky rally står på listen! :roll:

 

/*-H2H

 

Ricky-Rally står der, ikke Ricky Rally (har ingen - i seg). Detaljer betyr noe vet du!

Lenke til kommentar
nekter å tro at alle skolene i f.eks hordaland har samme ip...dessuten hadde det bare vært bra om hele skolen ikke hadde hatt tilgang. da hadde han sikkert fått bank av klassekompisene sine :)

 

Alle maskinene i hordaland har ikke samme IP, men er bak samme NAT. Den offisielle IP som vises på Internett er den samme for alle i skolenettverket.

Lenke til kommentar
nekter å tro at alle skolene i f.eks hordaland har samme ip...dessuten hadde det bare vært bra om hele skolen ikke hadde hatt tilgang. da hadde han sikkert fått bank av klassekompisene sine :)

 

Det har de sikkert. I fylket hvor jeg jobber deler alle VGS en IP ut. Alt samlet på ett sentralt sted hvor "Virus vask" blir utført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...