Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Technoboy

TechnO'boy

Techno BOY

Techno pez

Ricky-Rally

AMD king

Global Player

Mr Electro

Truckdriver

Nokiaboz

Saxboz

Techno kozz

Techno boi ++++

 

Beklager med denne usmakelige spammingen min. Har oppdaget at dette har gått over stokk og stein og har nå valgt å trekke meg tilbake. Beklager alle som har blitt støtt av mine ekle kommentarer og stygge avatarer. Min identitet kommer aldri til å bli røpet.

Beklager oppstyret.

MVH Technoboy og Mr X

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du mener dette er iallefall forumet kvitt et stort uromoment, enten du stikker av eller holder deg på forumet som seriøs bruker.

 

Håper dette ikke er noe nytt stunt fra din side!

 

Edit: Kom til å tenke på at det var vel snakk om skole og politianmeldelse her en dag.... Kanskje det gjorde susen?

Lenke til kommentar
Technoboy

TechnO'boy

Techno BOY

Techno pez

Ricky-Rally

AMD king

Global Player

Mr Electro

Truckdriver

Nokiaboz

Saxboz

Techno kozz

Techno boi ++++

 

Beklager med denne usmakelige spammingen min. Har oppdaget at dette har gått over stokk og stein og har nå valgt å trekke meg tilbake. Beklager alle som har blitt støtt av mine ekle kommentarer og stygge avatarer. Min identitet kommer aldri til å bli røpet.  

Beklager oppstyret.

MVH Technoboy og Mr X

 

Ricky Rally, glemte du. Uansett, håper dette seriøst ment. Dette respekterer vi (jeg i allefall...).

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor dere ikke bannet ip'en etter første dagen jeg ass, burde ikke tolerere den dritten her.

 

Nåh, visst han f.eks hadde gått på forumet via en videregåendeskole / Yrkeskole i f.eks hordaland fylke, også hadde de bannet IP'en, så hadde alle videregåendeskoler og yrkeskoler ikke ha kunnet gått på forumet, mener jeg...

Lenke til kommentar

At ingen kommer til å finne ut hvem han er kan jo denne personen håpe på.

 

Hvorfor kan ikke dagens unggutter ha seg ut og se på damene i finværet istedet for å sitte inne og lage kvalm for andre mens jomfrudommen bare blir eldre og eldre...

 

Slik går det kanskje i et samfunn hvor Johnny Knoxville kan bli helt...

Lenke til kommentar

:lol::lol: BBC skremte nok han vekk

 

 

 

De som oppholder seg på #hw.no vil mulighens ha hørt at pgressum & co har kontaktet skolen, og at karen muligens vil få en streng straff;

 


Feb 11 15:48:41 <pgressum>      har snakket med de som eier IP-ene og de jobber med saken

Feb 11 15:48:47 <Hartge>        fint

Feb 11 15:48:47 <Aurstad>       har dere varslet skolen?

Feb 11 15:48:47 <pgressum>      de ville politianmelde han...

 

Kan vel sies å være på tide at slike spammere får sin straff.

Lenke til kommentar
:lol:  :lol:  BBC skremte nok han vekk

 

 

 

De som oppholder seg på #hw.no vil mulighens ha hørt at pgressum & co har kontaktet skolen, og at karen muligens vil få en streng straff;

 


Feb 11 15:48:41 <pgressum>      har snakket med de som eier IP-ene og de jobber med saken

Feb 11 15:48:47 <Hartge>        fint

Feb 11 15:48:47 <Aurstad>       har dere varslet skolen?

Feb 11 15:48:47 <pgressum>      de ville politianmelde han...

 

Kan vel sies å være på tide at slike spammere får sin straff.

 

 

Ja, korrekt spedalsk!

Jeg + mr X satt på Hordaland fylkeskommune's linjer ved en Videregående skole. Vi fikk kalde føtter da vi leste inlegget. MOD seiret.

Men dette blir siste gang dere ser noe Techno.

Er dessverre ikke en seriøs bruker her inne, spammingen skjedde ved en tilfeldighet.

Til MOD: beklager for alt rotet vi stellte i stand.

gørr kjedelige INA timer er skyld i ugjerningene.

 

Mvh

Technoboy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...