ht! Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) halla! jeg trenger det ikke men det er jo litt artig da. jeg haaaattteeerrr at noen cheater mot meg så jeg vil ha d som en sån sikkerhet til å ta tilbake jeg har skills lover dere! beste er jo speed hack d e jo d styggeste! da er d umulig å bli tatt. btw. side hvor jeg kan reporte cheat fuckers!!! ... bare send en side hvor jeg kan laste ned cheat til cs 1.6. og en side hvor jeg kan reporte cheater. takker får svar ... Endret 4. januar 2008 av ht!
katet Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 halla! jeg trenger det ikke men det er jo litt artig da. jeg haaaattteeerrr at noen cheater mot meg så jeg vil ha d som en sån sikkerhet til å ta tilbake jeg har skills lover dere! beste er jo speed hack d e jo d styggeste! da er d umulig å bli tatt. btw. side hvor jeg kan reporte cheat fuckers!!! takker får svar Joda såe.. Formuler spørsmålet ditt noko betre, kanskje du får svar då
Josso Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Du mener altså at du først skal ha en side til cs cheats? så skal du ha en side hvor du kan rapportere deg selv etterpå?
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Neinei, han vil ha cheats, så han kan ta hevn. Og så en side der han anmelder cheatern. Men, der er problemet Skal du anmelde noen, må du anmelde på den enkelte servern, eller rett til Steam/VAC. Prøv å google det Endret 5. januar 2008 av Skagen
Kaffeleif Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 10 kroner på at den blir stengt før klokka 1.
Josso Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 cheat i multiplayer spill er uansett fy, fy! Så ta heller og report han uten og cheate selv! Slike gutter vil gamle Norge ha!
BudweiserMan Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 halla! jeg trenger det ikke men det er jo litt artig da. jeg haaaattteeerrr at noen cheater mot meg så jeg vil ha d som en sån sikkerhet til å ta tilbake jeg har skills lover dere! beste er jo speed hack d e jo d styggeste! da er d umulig å bli tatt. btw. side hvor jeg kan reporte cheat fuckers!!! ... bare send en side hvor jeg kan laste ned cheat til cs 1.6. og en side hvor jeg kan reporte cheater. takker får svar ... Hadde jeg vært deg hadde jeg bare latt være. Blir du busta så kan kontoen din bli banna i 9år. (Tror jeg. ) (Sitter med litt erfaring... ) En annen ting, du ødelegger bare for andre som spiller fair.
Asdt Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Lol du trenger virkelig ikke skrive at du skal ha det for å ta igjen på cheatere. btw. side hvor jeg kan reporte cheat fuckers!!! Selv om noen andre cheater betyr ikke at du skal gjøre det samme. Du mener det er fair å cheate selv for så og eie cheatern og reporte han? -.-
katet Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 10 kroner på at den blir stengt før klokka 1. Joda.. er nokon minutt att her ja ..
koronag Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Herregud, tråder som denne er hovedgrunnen til at jeg er for aldersgrense på internett.
katet Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Herregud, tråder som denne er hovedgrunnen til at jeg er for aldersgrense på internett. Passord på InteRneTT Woohooo "Venligst vis legitimasjon for pålogging"... Gleder meg til den dagen.
Piratpjokken Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 kaffeleif, det er bare å begynne å åpne lommeboka! Budweiser: ikke 9 år, 1 år tror jeg det er. Og trådstarter, kan jeg spørre om hvor gammel du er? For dette ser ut som et alvorlig tilfelle av fjortissisme.. rapporter og bli ferdig, sjekk steampowered.com for info om rapportering. Lå der ihvertfall før når jeg drev på med tankeløs skyting.. Joda, jeg tror de fleste har vert slik som deg, mer eller mindre.. rapporter, og snu ryggen til resten. IKKE begynn med juksing selv.. Jeg kom nettop på, hvorfor "cheat", og ikke juks????? Tragisk!
Alfen78 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 10 kroner på at den blir stengt før klokka 1. Vedder imot.
Bjonski Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Budweiser:ikke 9 år, 1 år tror jeg det er. Min konto er enda ikke åpna for VAC servere, så nei... det er ikke 1år. edit: fikk dog tak i en ny konto, og sluttet med cheats Endret 5. januar 2008 av Bjohansen
Anbefalte innlegg