Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432
Edit: Har dere lest "Politiblikket"? Der er det et kapittel med nyttige tips i forhold til opptaket. Kjøp/lån og les!

Til tider verdens tørreste bok :p Ellers, enig med det du sier (selv om jeg ikke har peiling på intervjuet). Viktig å være seg selv. Trenger ikke kunne svar på alle verdens spørsmål, bare reflekter litt over ulike aspekter ved politiyrket. Det kommer til å gå kjempefint, folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irritert fordi "ingen" gidder å høre på meg. :p

Hadde jeg ikke visst bedre, skulle jeg sagt at det skyldes alderen :p

 

 

VIKTIG EDIT:

Jeg syntes vi skal konsentrere oss om å pøse ut PHS spørsmål nå, for det er ikke lenge før gamlefar (politistudent) forlater oss :p

 

 

Hehehe, sikkert ingen som merker at jeg blir borte en gang, med tanke på at det er medstudenter som har hjulpet til her.

 

 

 

 

Til tider verdens tørreste bok :p Ellers, enig med det du sier (selv om jeg ikke har peiling på intervjuet). Viktig å være seg selv. Trenger ikke kunne svar på alle verdens spørsmål, bare reflekter litt over ulike aspekter ved politiyrket. Det kommer til å gå kjempefint, folkens!

 

Her er det ungdom som tar til seg det jeg sier. :p

Lenke til kommentar
Hehehe, sikkert ingen som merker at jeg blir borte en gang, med tanke på at det er medstudenter som har hjulpet til her.

Døh... du stikker på opptaksdagen min, din onde mann :p. Tenk hvor alene jeg kommer til å føle meg da :(

 

Men sant som du sier... kjempegode medstudenter som hjelper til

Endret av Rune29(+1)
Lenke til kommentar
Hehehe, sikkert ingen som merker at jeg blir borte en gang, med tanke på at det er medstudenter som har hjulpet til her.

Døh... du stikker på opptaksdagen min, din onde mann :p. Tenk hvor alene jeg kommer til å føle meg da :(

 

Men sant som du sier... kjempegode medstudenter som hjelper til

 

 

Du kommer til å gjøre det bra, the force will be with you! Kanskje den sparker deg litt i rumpa på løpingen og, så du får litt fart. :p

Lenke til kommentar

Som sagt før: Feit mann = stor fart = g-krefter = laaaaaaaaang bremselengde. Litt sammenlignbart med moped kontra fullastet trailer :p hvor seff jeg er traileren

 

Dvs laaaang tid for å komme opp i fart, for så å ligge på sperra, og deretter prøve å få farten ned. Trenger nok en 8-10 runder på å klare stoppen :p

 

Vel. I det minste rekker jeg svømmehallen i dag da :)

 

Skal trene, svømme og på jobb i natt :D *woho*

Endret av Rune29(+1)
Lenke til kommentar

Skriver vi egenerklæringen før de fysiskte testene?

 

Ps. kreatin er vitenskapelig bevist at kan føre til muskelkramper, væskeopphopning i kroppen samt nyreskader. Vil ikke anbefale at folk begynner å proppe i seg "tabbiser" rett før opptak;)

Endret av Graff
Lenke til kommentar
Skriver vi egenerklæringen før de fysiskte testene?

 

Ps. kreatin er vitenskapelig bevist at kan føre til muskelkramper, væskeopphopning i kroppen samt nyreskader. Vil ikke anbefale at folk begynner å proppe i seg "tabbiser" rett før opptak;)

 

 

Erklæringen skrives etter bestått fysisk opptak.

 

Personlig hadde jeg en dårlig erfaring med kreatin. Fra min side vil jeg ikke anbefale det...

Lenke til kommentar
Skriver vi egenerklæringen før de fysiskte testene?

 

Ps. kreatin er vitenskapelig bevist at kan føre til muskelkramper, væskeopphopning i kroppen samt nyreskader. Vil ikke anbefale at folk begynner å proppe i seg "tabbiser" rett før opptak;)

 

 

Erklæringen skrives etter bestått fysisk opptak.

 

Personlig hadde jeg en dårlig erfaring med kreatin. Fra min side vil jeg ikke anbefale det...

 

 

dette varierer fra sted til sted (sto det i brevet med innkallelse). ZoulerN skrev jo egenerklæringen før de fysiske testene.

Lenke til kommentar
Må bare spør: Er det flere enn meg som nå har tippet over fra det å grue seg, til å faktisk glede seg til opptaksprøvene, og ikke minst å få det overstått?

 

Gleder meg til det fysiske ja :D blir jo kjekt med organisert trening ;) og ja, gleder meg til å bli ferdig med egenerklæring og intervju også :p

Lenke til kommentar
dette varierer fra sted til sted (sto det i brevet med innkallelse). ZoulerN skrev jo egenerklæringen før de fysiske testene.

 

 

Rune,

 

der ser du hvorfor jeg gir meg om et par uker. Er så mye nytt at jeg er helt utdatert!

 

Det eneste jeg kan bidra til fremover er historier om hvordan eldre kvinner tafset på meg mens jeg var i tjeneste...

Lenke til kommentar
dette varierer fra sted til sted (sto det i brevet med innkallelse). ZoulerN skrev jo egenerklæringen før de fysiske testene.

 

 

Rune,

 

der ser du hvorfor jeg gir meg om et par uker. Er så mye nytt at jeg er helt utdatert!

 

Det eneste jeg kan bidra til fremover er historier om hvordan eldre kvinner tafset på meg mens jeg var i tjeneste...

 

Det i seg selv er grunn nok til at du burde fortsette politistudent!!! haha :D Men så lenge du holder deg aktiv og sjekker pm'ene dine skal vi nok overleve^^

Lenke til kommentar
Ps. kreatin er vitenskapelig bevist at kan føre til muskelkramper, væskeopphopning i kroppen samt nyreskader. Vil ikke anbefale at folk begynner å proppe i seg "tabbiser" rett før opptak;)

 

For det første, bivirkninger hører til skjeldenhetene når det kommer til kreatin men de som får det får muskelsmerter oftest i leggen.

Nyreskader kommer ikke uten overdreven bruk og for lite vann. (gjelder for alle typer protein/muskelbygge stoff)

Drikker man ikke nok får man ingen effekt uansett :p

 

Veskeopphopning er det man ønsker å oppnå ved bruk av kreatin fordi noen mener det gir mer energi og utholdenhet, noe som ikke er helt bevist.

 

Så å "proppe i seg tabbiser" rett før opptak ville nok være lite lurt. Vil jo være surt å stryke på grunn av det :p

 

 

Source -> Pappa, lege!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...