Gå til innhold

Mest blodige/innvollige spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Fant ingen tråder om dette så jeg lager en.

Hvilket spill (gjelder alle plattformer) inneholder mest blod og gørr? :D

Selv vil jeg nevne Gears of war, hvor man tilogmed kan se inn i kroppsdeler og se nyrer, skjellett, osv.

Endret av pompews
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Postal 2 og Postal 2 Apocalypse Weekend, helt syke voldelige spill, ganske artig å spille iblant, det er ikke får sarte sjeler.

Endret av Slettet+981287349
Skrevet
Postal 2 og Postal 2 Apocalypse Weekend, helt syke voldelige spill, ganske artig å spille iblant, det er ikke får sære sjeler.

Vil vel heller si at det er for sære sjeler... ;) derimot ikke noe for sarte sjeler (sorry, kunne ikke dy meg...vet det var det du egentlig mente :) ). Postal 2 er ett ganske morsomt spill, i hvor mange andre spill kan du pisse på folk? Eller tre en katt på våpenet som lyddemper?

SoF spillene er vel verdt og nevne synes jeg. Har ikke spilt 3'ern, og har ingen planer om det etter alt jeg har hørt om spillet...men blodig er det vel.

Skrevet
Hei!

Fant ingen tråder om dette så jeg lager en.

Hvilket spill (gjelder alle plattformer) inneholder mest blod og gørr? :D

Selv vil jeg nevne Gears of war, hvor man tilogmed kan se inn i kroppsdeler og se nyrer, skjellett, osv.

spilte akkurat Alien Shooter: Vengeance, hadde ingen forventninger til dette, men jaggu var det mye blod og gørr. Tonnevis av aliens som dundrer mot deg får gjennomgå med Vulcan Minigun for eksempel....slikt blir det vaskejobb av.

Hadde for øvrig ikke store forventninger til dette spillet, men ble positivt overrasket. koster en slikk og ingenting på Steam.

Skrevet (endret)

Postal 2 er vel blandt de mest blodige..

Mens syntes fakisk cod 4 har utrolig mye blod også:p

Endret av MST
Skrevet (endret)
Jet Force Gemini var jo ganske blodig, men mer på en humoristisk måte

ÅH! Elsket det spillet! :!:

Endret av Xpm
Skrevet (endret)

Så lenge du har fantasien i boks, så er vel alle spill blodige :thumbup:post-116336-1199659456_thumb.jpg

Uansett, mortal combat serien sammen med silent hill serien er vel titler som er verdt å nevne. Jeg husker også et 3D-playstationspill som var veldig inspirert av mortal combat, bare med mer invollspising når den ene vant.

Endret av gormers
Skrevet

Conker's Bad Fur Day husker jeg at meg og noen kamerater spilte som 10åringer, og vi holdt på å le oss i hel :p Jeg gikk bare inn i lekebutikken å kjøpte et spill med 18års grense, og eneste butikkdama sa var "skal du ha pose?". Jaja, de spillene anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...