pompews Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei! Fant ingen tråder om dette så jeg lager en. Hvilket spill (gjelder alle plattformer) inneholder mest blod og gørr? Selv vil jeg nevne Gears of war, hvor man tilogmed kan se inn i kroppsdeler og se nyrer, skjellett, osv. Endret 2. januar 2008 av pompews
Gunfreak Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 ingenting slår de gammle spillene som Duke nukem 3d og Doom, mye mer gørr, det er bare ikke så tydlig pga. grafikken
SpiritOfNorway Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 ingenting slår de gammle spillene som Duke nukem 3d og Doom, mye mer gørr, det er bare ikke så tydlig pga. grafikken ...og Blood da
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Postal 2 og Postal 2 Apocalypse Weekend, helt syke voldelige spill, ganske artig å spille iblant, det er ikke får sarte sjeler. Endret 2. januar 2008 av Slettet+981287349
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Postal 2 og Postal 2 Apocalypse Weekend, helt syke voldelige spill, ganske artig å spille iblant, det er ikke får sære sjeler. Vil vel heller si at det er for sære sjeler... derimot ikke noe for sarte sjeler (sorry, kunne ikke dy meg...vet det var det du egentlig mente ). Postal 2 er ett ganske morsomt spill, i hvor mange andre spill kan du pisse på folk? Eller tre en katt på våpenet som lyddemper? SoF spillene er vel verdt og nevne synes jeg. Har ikke spilt 3'ern, og har ingen planer om det etter alt jeg har hørt om spillet...men blodig er det vel.
Kimelimm Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Postal 2 med en mod som heter AWP, da kan man se lunger og slik
Brede_Skapstroppen Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hei! Fant ingen tråder om dette så jeg lager en. Hvilket spill (gjelder alle plattformer) inneholder mest blod og gørr? Selv vil jeg nevne Gears of war, hvor man tilogmed kan se inn i kroppsdeler og se nyrer, skjellett, osv. spilte akkurat Alien Shooter: Vengeance, hadde ingen forventninger til dette, men jaggu var det mye blod og gørr. Tonnevis av aliens som dundrer mot deg får gjennomgå med Vulcan Minigun for eksempel....slikt blir det vaskejobb av. Hadde for øvrig ikke store forventninger til dette spillet, men ble positivt overrasket. koster en slikk og ingenting på Steam.
MST Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Postal 2 er vel blandt de mest blodige.. Mens syntes fakisk cod 4 har utrolig mye blod også Endret 5. januar 2008 av MST
Landeplagen Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Portal 2 er vel blandt de mest blodige.. Portal 2 faktisk. Skulle vel stå Postal der.
Batnobbit Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Manhunt og Postal ligger ganske høyt på denne listen da.
Merk. Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jet Force Gemini var jo ganske blodig, men mer på en humoristisk måte
Xpm Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jet Force Gemini var jo ganske blodig, men mer på en humoristisk måte ÅH! Elsket det spillet! :!: Endret 6. januar 2008 av Xpm
Gormers Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Så lenge du har fantasien i boks, så er vel alle spill blodige Uansett, mortal combat serien sammen med silent hill serien er vel titler som er verdt å nevne. Jeg husker også et 3D-playstationspill som var veldig inspirert av mortal combat, bare med mer invollspising når den ene vant. Endret 6. januar 2008 av gormers
teletubbiekid Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Conker: Live and Reloaded til Xbox og Conker's Bad Fur Day til N64 var da ganske blodige. Ikke på høyde med Manhunt eller Postal 2, men artig likevel.
Cashmere Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Conker's Bad Fur Day husker jeg at meg og noen kamerater spilte som 10åringer, og vi holdt på å le oss i hel Jeg gikk bare inn i lekebutikken å kjøpte et spill med 18års grense, og eneste butikkdama sa var "skal du ha pose?". Jaja, de spillene anbefales!
SkinnyT Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Soldier of Fortune Spillene er jo rimelig voldelige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå