Gå til innhold

CrossfireX-driver i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja der på det kortet var det ikke plass til noen flere kort nei.

Hva skal man med slik da?

Vist dere tenker dere om har man seriøst ikke brkt for dette, men gaming generasjonen lar seg jo melke de.

 

en gang i tiden så løftet spill pcen opp og fram, på samme måte som at formel 1 og annet løftet bilen opp og fram.

 

nå tror jeg begge deler har endt opp som tallonani. spillbransjen tyner frames pr second og hvor mye bling dem kan slenge på skjermen samtidig, formel 1 driver å blodtrimmer motorene inn i det absurde.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt artikkelen.

 

"Driveren er viktig med tanke på den kommende R680-løsningen, som er bruk av to RV670-brikker på ett og samme kort. Dermed kan man oppnå fire grafikkprosessorer i samme system ved bruk av to R680-kort."

 

Etter det jeg tror jeg forstår betyr dette at driveren er kommet før kortene.

Selv om HD3870 støtter driveren, har ikke kortet 2 grafikkprosessorer. Artikkelen sier jo den KOMMENDE R680 løsningen.

 

1x HD3870 = 1x RV670 brikker?

 

eller

 

1x HD3870 = 2x RV670 brikker?

Lenke til kommentar

"Driveren er viktig med tanke på den kommende R680-løsningen, som er bruk av to RV670-brikker på ett og samme kort. Dermed kan man oppnå fire grafikkprosessorer i samme system ved bruk av to R680-kort."

 

Denne uttalesen henviser vel til at det kommer vel et kort snart med to GPUer?

Så da kan man få 8 GPUer i sving på en PC, ikke verst!

 

"Radeon 3XXX V8"

Endret av lqpl
Lenke til kommentar
Skalerer 4 kort like bra som 2 kort gjør i enkelte tilfeller kan dette bli en vinner! Men alt dette kommer ann på driveren. Blir driveren veldig bra til de nyeste spilla med dx 10 og hva nå enn det er, så tror jeg også hiver meg på quad crossfire bølgen :p

Her er kun driveren en liten del...

Aplikasjonen og operativsystemet skal også skalere... Det er her problemet veldig ofte ligger!

 

Denne uttalesen henviser vel til at det kommer vel et kort snart med to GPUer?

Så da kan man få 8 GPUer i sving på en PC, ikke verst!

Bildene som har lekket ut av R680 (2xRV670) har kun 1 Crossfire-kontakt, så foreløpig blir det nok maks 4 GPU'er.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt artikkelen.

 

"Driveren er viktig med tanke på den kommende R680-løsningen, som er bruk av to RV670-brikker på ett og samme kort. Dermed kan man oppnå fire grafikkprosessorer i samme system ved bruk av to R680-kort."

 

Etter det jeg tror jeg forstår betyr dette at driveren er kommet før kortene.

Selv om HD3870 støtter driveren, har ikke kortet 2 grafikkprosessorer. Artikkelen sier jo den KOMMENDE R680 løsningen.

 

1x HD3870 = 1x RV670 brikker?

 

eller

 

1x HD3870 = 2x RV670 brikker?

1x HD3870 = 1x RV670

men

1x HD(kodenavn R680) = 2xRV670

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...