Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se ned. Får vel fikle litt med timings og div for å nå 7k.

 

Nå kjører Ram på originale instillinger så skal nok få mer, men har ikke tid til d.

 

brukte 3,9 omega. Den er vel grei.

Tror ikke du vinner så veldig mye på strammere timingser, amd som timingser er viktig, dessuten er skjermkort som står for 85% av ytelsen. Ser at du ikke har klokket minne noe særlig, hvorfor klokker du ikke minne litt mere ? DU kjører jo hele 475 på core, men bare 360 på minne ?! Har samme 9800pro som deg og klarer 487/410

Lenke til kommentar
Se ned.  Får vel fikle litt med timings og div for å nå 7k.

 

Nå kjører Ram på originale instillinger så skal nok få mer, men har ikke tid til d.

 

brukte 3,9 omega. Den er vel grei.

Tror ikke du vinner så veldig mye på strammere timingser, amd som timingser er viktig, dessuten er skjermkort som står for 85% av ytelsen. Ser at du ikke har klokket minne noe særlig, hvorfor klokker du ikke minne litt mere ? DU kjører jo hele 475 på core, men bare 360 på minne ?! Har samme 9800pro som deg og klarer 487/410

ER du gal. Da får jeg bare artifacts. Kommer ikke over 365 på minnet.

 

Jeg har noen kjølere på dem også, men de vil ikke mer.

 

Collapse Generation ja jeg fikk litt bedre, men du har bedre i 01.

ER vel heller min maskin som ikke yter så bra som den burde. :no:

 

Tror kanskej strømforsyninga mi er for ustabil, eller HK. Jeg må jo opp, opp, opp med volten. Den blir for dumt.

Lenke til kommentar
[FONT=Times][SIZE=7][COLOR=blue]Hei alle sammen jeg har kjøpt meg Gainward 1600 "Cool FX" grafikk kort. Kjørte cpu på normal som er en 2,4ghz/553mhz og 1gig med 2300 ram. Standard instilinger på grafikk kortet er på gpu 450\ram 850. Kjørte grafikk kortet overklokket på 550/999. Klarte det 6542 i 3d mark 2003. Det er jo fett! Ikke sant?
Lenke til kommentar

Synes det er så rart. Stilte Minnet opp til 370 og brukte et program som mas ser artifacts på med en gang. (en slags light test) men ingen der.

 

Så tok jeg 3DMark og der kom det masse artifacts.

 

Jeg har jo kjølere på dem også til og med, men kommer ikke høyere ne 365 uten artifact. Hersens 3Dmark. Jeg SKAL ikke ha artifacts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...